Ole92 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Har skaffet meg en 325 motor fra IX, kan jeg sette denne nedi det vanlige e30 karosseriet? Vet jeg må skifte bunnpanne og motorfester? Har ikke funnet så mye ut av det, har prøvd og søkt men får ikke konkret hva man må gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 du må bytte olje pumpe, skifte drevene som driver pumpen da ix pumpa går feil vei, du må gjenge opp hullet dær hvor olje overtrykks ventilen skal sitte på en vanlig 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 du må bytte olje pumpe, skifte drevene som driver pumpen da ix pumpa går feil vei, du må gjenge opp hullet dær hvor olje overtrykks ventilen skal sitte på en vanlig 325. Så det er det eneste jeg trenger og gjøre? Skifte motorfester og? Eller går det overens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 bunnpanne og motorfester også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 bunnpanne og motorfester også. Så da skal alt passe? Syns jeg har lest at det er forskjell på ix og vanlig blokk? Men hvis jeg ordner dette skal det passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 forskjellen på ix blokka er som sagt at du må gjenge opp en oljekanal for og få dit olje overtrykks ventilen ( der hvor ix pumpa står) , skifte drevene som driver pumpa(2 stk drev) og så kom jeg på at du må borre hull til peilepinnen, har brukt ix blokk selv en gang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 forskjellen på ix blokka er som sagt at du må gjenge opp en oljekanal for og få dit olje overtrykks ventilen ( der hvor ix pumpa står) , skifte drevene som driver pumpa(2 stk drev) og så kom jeg på at du må borre hull til peilepinnen, har brukt ix blokk selv en gang . Okei, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Hvilke drev er det snakk om jeg skal bytte i den vanlige pumpa? Drev fra ix pumpa da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå