bmw e34=) Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Har en E36 316 som ikke starter, motoren går rundt når jeg vrir nøkkelen, men den tenner ikke, har prøvd med startgass, Kan det være bensinpumpen som er gåen? Se siste innlegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Er det liv i den når du bruker startgassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Hører du bensinpumpa når du drar nøkkelen 2 hakk? Har du gnist? Sjekka hjernen? Osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Det var bensinpumpen som var gåen Takker for svar! og takk til Tommy turbo som hadde en på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Tar opp igjen denne tråden, nå har jeg samme problemet med at bilen ikke vil starte, har byttet eksosen på den fra kat og bak, og etter det begynte den å gå veldig ujevnt på tomgang, den kubbet bare jeg stoppet på rødt lys, og nå får jeg ikke start på den i det hele tatt. noen som har peiling på hva det kan være, tenkte først på lambda men jeg burde vel klare å få start på bilen selv om lambda er gåen vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Ja den skal starte men får litt mye bensin når den er varm eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Det er ikke gnist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Kan det være coilen som er ødelagt? hvordan kan jeg undersøke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Ta av ledningen som går fra coilen til fordeleren, så setter du en pluggledning rett nedpå coilen og fester en plugg i andre enden og ser om du har gnist når du Kinner, vist du ikke har gnist da så sjekk ledningene eller bytt coil. Har du gnist så bytt fordeler. Dette er vist det er en M40 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 det er m43 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Har du sjekket at du ikke har gnist på alle pluggene? Kan være startsperra di som kødder, vist du har dette, for på M43 er det jo en coil pr sylinder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå