Gremlin Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Hei, Har hatt bilen parkert ute på gardermoen i en uke. På turen hjem merket jeg at bilen var ekstremt stiv. Når jeg så nærmere på den etter en liten kjøretur idag ser jeg at det nesten ikke er klaring på venstre fremhjul. 2-3cm lavere en på høyre side. Er de demperen som har frosset fast? Vil det hjelpe å finne en varm garasje for en natt, eller kan demperen ansees som defekt og noe som vil bli dekket av utvidet bruktbil garanti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 kan like gjerne si deg frose dempere ødelgger veska innvendig og da blir det vann i demperen. min anbefaling er bytt demperne asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Hvis jeg får tint de opp i natt. Hvordan kan jeg sjekke om de har normal funksjonalitet imorgen? Hvis de er dårlige etter at jeg har tint de opp, så burde jo det være en garantisak? De trenger jo ikke vite at de har vært frossene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Har du sjekket om det ikke bare er fjæren som kan være knekt? Skjedde meg med en e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå