ingard Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 ^^ Det er litt småflaut når man skal starte bilen og man bruker 20 sek på å få start og så går den i tillegg som en ræv de første sekundene.
SSM Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Signalet på en trimma motor det "Den går litt røft, har trimma den vet du"
e3978 Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 ^^ Det er litt småflaut når man skal starte bilen og man bruker 20 sek på å få start og så går den i tillegg som en ræv de første sekundene. Ja det tar ihvertfall 40-50 sek før den kommer seg... Men så bruker jeg aldri å gi gass med det samme jeg har starta...hadde sikkert kommet seg fortere da?
ingard Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 ^^ Det er litt småflaut når man skal starte bilen og man bruker 20 sek på å få start og så går den i tillegg som en ræv de første sekundene. Ja det tar ihvertfall 40-50 sek før den kommer seg... Men så bruker jeg aldri å gi gass med det samme jeg har starta...hadde sikkert kommet seg fortere da? Jeg holder den på 2000-3000 og så går det over. Merkelig at det skal være sånn. Jeg lar som regel bilen stå på tomgang ei stund hvis jeg bare skal flytte den.
tonyku Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 *Tenk på drivverket I 20 minus er det mye som skal gå rundt å oljen på de fleste plasser blir ganske tyk. ( Diff,gir, lager,motor osv.
bmwe30fire Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 Jeg har opplevd noe rart med bmw'en min (på vintern).Hvis jeg starter bilen bare for å kjøre den inn i garasjen, og stopper den med en gang og starter den for å kjøre den ut, så blir den sinnsykt tungstartet 3 gang jeg skal starte den...blir bare stående og "file"... Hva kan det være??? Den kan jo ikke være druknet...er jo innsprøytning... Etter det jeg har hørt og opplevd så pumper disse motorene inn ganske mye bensin i starten, med tanke på kaldstart osv.. så la den stå å gå et par minutter før du stopper den
Azeton Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 Jeg har opplevd noe rart med bmw'en min (på vintern).Hvis jeg starter bilen bare for å kjøre den inn i garasjen, og stopper den med en gang og starter den for å kjøre den ut, så blir den sinnsykt tungstartet 3 gang jeg skal starte den...blir bare stående og "file"... Hva kan det være??? Den kan jo ikke være druknet...er jo innsprøytning... Bmw sekser har en tendens til å surne ikke uvanlig i heletatten Har aldri opplevd det på noen av de jeg har hatt eller sett.. Bortsett fra en 523 som drukna hver gang man startet den og slo den like fort av igjen. men var ikke verre enn og la den gå på tomgang i 2-3minutter.
GeirAndre Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 merkelig.. aldri hatt noe slikt problem noen gang med noen av bruksbilene mine:S skal man i det hele tatt vaske bil nå så burde den stå natten over i 20pluss... gjerne poler så dritt ikke biter rett på lakken og husk låsespray
tonyku Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 merkelig.. aldri hatt noe slikt problem noen gang med noen av bruksbilene mine:Sskal man i det hele tatt vaske bil nå så burde den stå natten over i 20pluss... gjerne poler så dritt ikke biter rett på lakken og husk låsespray Å silikon rundt listene på dører og vinduer.
Mikael-B Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 merkelig.. aldri hatt noe slikt problem noen gang med noen av bruksbilene mine:Sskal man i det hele tatt vaske bil nå så burde den stå natten over i 20pluss... gjerne poler så dritt ikke biter rett på lakken og husk låsespray Å silikon rundt listene på dører og vinduer. Ikke på E39. Da knirker det ut av en annen verden i listene. Bruk Seal Feed fra Swissvax, den inneholder ikke silikon.
e3978 Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Ikke på E39. Da knirker det ut av en annen verden i listene. Bruk Seal Feed fra Swissvax, den inneholder ikke silikon. _________________ Mikael - BMWCCN Telemark Hvor får man kjøpt det? Må det kjøpes på nett, eller er det noe man får i butikk?
Bimmarn Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Hei! Min bmw 520i m50 kan jeg starte og stoppe i hytt og gevær uten at den surner
GeirAndre Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 merkelig.. aldri hatt noe slikt problem noen gang med noen av bruksbilene mine:Sskal man i det hele tatt vaske bil nå så burde den stå natten over i 20pluss... gjerne poler så dritt ikke biter rett på lakken og husk låsespray Å silikon rundt listene på dører og vinduer. har jeg aldri gjort på noen av de 20 bilene jeg har hatt.. aldri vært noe problem for meg.. men funker sikkert.. men derimot låsespray duger.. å stå med lighter på mårrakvisten suger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå