toottoo Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Har nå fått et problem med bmwn. Fikk beskjed om at toppakningen min var gåen å har hatt oppe toppen å fått bytta alt, men fortsatt koker bilen hvis jeg kjører med lufteskruen igjen åpner jeg koker den ikke men den er forsatt alt for varm.. noen som vet å jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Tharaldsen Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 er ikke noe vindunder at disse bilene koker, og var sikkert ikke topptakningen din som var gåen da den ikke er den ofteste grunnen.. men du kan jo sjekke termostaten og vannpumpen først, er som oftest en av disse regner med det er nok frostvæske på den så det ikke er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toottoo Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 nei sant men toppakninga vakke bra.. men har skjekka vannpumpa å tatt ut termostaten så er heller ikke dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 nei sant men toppakninga vakke bra.. men har skjekka vannpumpa å tatt ut termostaten så er heller ikke dette... har du trykktestet/planet toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Tharaldsen Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 du kan koble utenom varmeregisteret, hvis dette er tett koker bilen.. du har luftet skikkelig når du har testet uten termostat og etter du har sett på vannpumpe sant? så det ikke ligger luft i systemet då som gjør at den koker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toottoo Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 har ikke planet toppen da vi fikk denne skjekket å fikk beskjed om at dette skal være bra. men har også koblet utenom vareregisteret å koket fortsatt.. men har også en liten tanke om at det er for mye luft men det holder ikke med den ene lufteskruen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Tharaldsen Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 går fint med den ene lufteskruen på radiator.. kan gjøre det i en liten oppoverbakke då det skal visst gjøre det hele litt lettere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toottoo Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 ja stemmer.. da får vi prøve litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå