Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt innlegg tidligere om EGR og dieselpumpe. Expertene har talt, det er ikke feil på pumpe eller noe anna. Konklusjon: NEDSOTA, forbrenninga blir dårlig ved tilførsel av kald luft med høgt oksygeninnhold. Har nå kjørt med 3 dobbel dose Forte dyserens ( 1/2 l direkte i dieselfiltret) 1 l på tanken. + at jeg har demontert innsuget før luftfilteret og erstatta det med en fleksit slange som går bakover og suger luft fra omkring eksosmanifoil ,+dekka til luftkjøler. Har kjørt i 2 dager i 20 minus nå nesten uten nykking. Spennende å sjå om det holder seg, den har hatt bra perioder før men aldri når det har vert så kaldt som nå. Kom med tilbakemeld dere som kan nyere diesel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...