dape6 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Beklager at jeg er litt oftopic, men den anleggsløsningen din.. Funker det bra eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Løsningen på annlegget funker bra, godt isolert nede i reservehjulsbrønn. Men er jo litt domt da, kan ikke bruke bagasjerommet utn å ha noe til å beskytte elementet. Ellers riste å vibrere allt som f... når man guffe på, mn det blir jo det samme med ei vanlig kassa å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Okei, vurderer å lage samme opplegg til min ser du Lykke til videre med salget da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Skal se om jeg ikke kommer meg ut og får tatt litt flere/bedre bilder. Kan prøve og legge de direkte ut på forumet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Bilen e foreløpig avtalt og byttes bort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Ser du har avtalt bytte. Men vist det ikke går i orden har jeg en 95' Bmw 318 TDS Touring i strøken stand! Holder til i Bodø så er ikke så langt å kjøre for meg Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Hehe, skal huske på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Har bilen fortsatt, bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Så du har bilen enda? Har du bilder av den i dagslys kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 ehh, det kan bli vanskelig. Har ikke noen bilder av bilen i dagslys, og pr i dag står den meget heftig nedsnedd. Tenkte og måkke den fram og ta den inn i garasjen, så kan evt se om jeg får skaffet et par bilder i bra lys:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 ehh, det kan bli vanskelig. Har ikke noen bilder av bilen i dagslys, og pr i dag står den meget heftig nedsnedd. Tenkte og måkke den fram og ta den inn i garasjen, så kan evt se om jeg får skaffet et par bilder i bra lys:) bilen har vi vell en avtale på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Ja, men jeg er veeldig pengelens for tiden, så jeg må vurdere hva som lar seg gjøre:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 bytte i en 525 touring 92 modell?. eller en 520 sedan 93 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Pm sendt. Ønsker og få den bort da den bare blir stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå