Gå til innhold

S; Bmw 325 ci går til førstemann med et akseptabelt bud!

Ofchrist
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det va no litt vel drøyt^^

Orne de foringen, tette tannstaget, speedometer som funke, lakkert en skjerm å nytt panser koste jo ikke så sykt mye. Leite litt her inne så får man jo allt man treng til godt under 10k, å da e det jo plutselig en helt anna bil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va no litt vel drøyt^^

Orne de foringen, tette tannstaget, speedometer som funke, lakkert en skjerm å nytt panser koste jo ikke så sykt mye. Leite litt her inne så får man jo allt man treng til godt under 10k, å da e det jo plutselig en helt anna bil;)

12 går jeg med på, om ikke blir det ikke noe av, vet jo tross alt om ein del meir feil på bilen, som du har opplyst meg omm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uaktuelt og selge den for 12 tusen, det burde du skjønne.

Har opplyst deg om allt jeg vet, MYE mere en det selgere vanligvis opplyser om! De aller fleste private selgere lar kjøper selv oppdage det som er av småtteri....

Forøvrig om noen andre er intresert så kan de ta kontakt for mer utfyllende info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uaktuelt og selge den for 12 tusen, det burde du skjønne.

Har opplyst deg om allt jeg vet, MYE mere en det selgere vanligvis opplyser om! De aller fleste private selgere lar kjøper selv oppdage det som er av småtteri....

Forøvrig om noen andre er intresert så kan de ta kontakt for mer utfyllende info.

bare husk har bydd deg 12. lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...