DannyRS Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Det er ikke noen som har fått snappet opp admin passord da? Tråder og brukere skal jo ikke bare kunne forsvinne helt uten videre. Håper ikke jeg ryker på en smell selv nå.
tonyku Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Hmm.. der forsvant visst alle PM'er som beviser at jeg har betalt for diffen din LaMek. det var jo dumt, hehe. Finnes vell fortsatt kontoutskrifter
Lyktestolpe Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Snodig at kun nuen brukere er bordte. Og at det er flere gamle, mens mange nye fortsatt er her. Må være noe krøll med databasen. Bare å kjøtre backupen så fort som bare det, før det blir mer kødd (:
xibriz Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Jeg ser at flere antar at det finnes backup, å hvis den finnes så er det ikke sikkert den fungerer hvis den ikke er testet
Lamek Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 Hmm.. der forsvant visst alle PM'er som beviser at jeg har betalt for diffen din LaMek. det var jo dumt, hehe. Du skal ikke bekymre deg:P Er jo trossalt en seriøs bruker med 5 innlegg:P
Azeton Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Hehe, Det er krise ja.. for jeg skulle sende en masterpumpe til en kar.. som jeg nå ikke får taket på! Husker heldigvis navnet hans, så blir facebook mld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå