Morty999 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 har det, men glemte jo deg seff.. hehe. ringer han når han har våknet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 hei! har du brukt bilen i det siste? fungerer bremsene? kjennes pedalen normal under kjøring? ønsker å kjøpe "bremsebomba".. den sitter ved siden av hovudsylinderen mot dempertårnet. hva skal du ha for den? mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 ole får du nok ikke tak i da han bor uten tlf dekning og ikke har bil. hehe jeg har kjørt denne, og bremsene og alt virket fint på denne bilen.. bremseboma virker også slik den skal... skal bort til han i kveld så skal høre med han.. send meg tlf nr ditt på sms eller noe så skal jeg høre med han i kveld... Morten 93851844 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 hvordan skal du få til å ringe han når han er uten dekning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 fordi det hender han har dekning.. men er sjeldent er han i verkstedet så har han dekning ett par plasser. hehe eller om han er ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 fått svar fra han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 hei!har du brukt bilen i det siste? fungerer bremsene? kjennes pedalen normal under kjøring? ønsker å kjøpe "bremsebomba".. den sitter ved siden av hovudsylinderen mot dempertårnet. hva skal du ha for den? mvh joakim 600kr.. fått svar fra han? Jepp.. og direkte svar ifra han "oj faen.. det har jeg glemt..." han har adr din el ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 jepp, sendte han den på pm, men kan sende en pm til deg også så har dere den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Skulle gjerne hatt noen lykter om han var å oppdrive Kanskje skjermer også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 lamper og skjemer er ikke noe å ha gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 skulle han sende mellomakslinga eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 han sa han skulle ordne det. men jeg gidder ikke være noe mellom mann egentlig.. så prøv å få tak i han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå