Gå til innhold

S50b30 i e30 - godkjenning

G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Har søkt om B30, til lokal trafikkstasjon. Men fikk doffa her på forumet til å snakke med kontaktpersonen sin i SFOOR om papirene jeg ga til han, og de var ikke til nytte.

Uten at eg har satt meg inn i denne E30 med S50 problematikken så veit eg ikkje om eg kan si så mye,men nøyaktig hvorfor var de ikke til noen nytte?

Du har krav på et svar om nøyaktig hvorfor fra de,og i hvilken lovregel de finner svaret sitt fra.

Alle kan ha en formening,men nå er det sånn at vi faktisk har et lovverk,om enn noe diffust til tider, å forholde oss til......også SFOOR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt om B30, til lokal trafikkstasjon. Men fikk doffa her på forumet til å snakke med kontaktpersonen sin i SFOOR om papirene jeg ga til han, og de var ikke til nytte.

Vet du noe om hvor lenge det går før en får svar? Sendte en søknad til en kar som heter Yksnøy på Ålesund trafikkstasjon for en knapp uke siden. Regner med det går 1-2 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kimileaks :P kommer med nye doc til uka, har noen gode på lur nå :)

Interessant, kommer til å følge med her!

Men et spørsmål: Er det mulig å bevise at råkarosseriet for 2 og 4 dørs E30 er likt, for det er vel det? Hartge H35 er etter hva jeg kan se kun levert som coupe, vil jeg da få problemer med godkjenning av min sedan?

Holder selv på å skrive søknad for M50B25 med kompressor i E30. Blir vell litt offtopic men jeg skal hvertfall prøve meg på å bruke Hartge H35 papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare å legge svaret jeg fikk på søknaden min ang b30 i e30n min.

"Hei.

Du har ikke kommet med noen dokumentasjoner om at bilens karosseri klarer den nye motoren.

Det er riktigt at det har blitt registret biler med tilsvarende motor som ble dokumentert med en gammel tuv godkjenning fra Hartge.

Da region vest var i tvil om den dokumentsjonnen var god nok ble det sent en klage til Vegdirektoratet og regionen fikk medhold slik at nå kan vi ikke lenger støtte oss til denne dokumentasjonen se vedlegg.

Så vil du ha behandlet søknaden din må vi få bilnummeret ditt slik at vi kan legge saken på det."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei.

Du har ikke kommet med noen dokumentasjoner om at bilens karosseri klarer den nye motoren.

Det er riktigt at det har blitt registret biler med tilsvarende motor som ble dokumentert med en gammel tuv godkjenning fra Hartge.

Da region vest var i tvil om den dokumentsjonnen var god nok ble det sent en klage til Vegdirektoratet og regionen fikk medhold slik at nå kan vi ikke lenger støtte oss til denne dokumentasjonen se vedlegg.

Så vil du ha behandlet søknaden din må vi få bilnummeret ditt slik at vi kan legge saken på det."

Hvilket BT søker du til?

Kan du legge ut vedlegget de henviser til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei.

Hvilket BT søker du til?

Kan du legge ut vedlegget de henviser til?

Søkte til Petter Iversen direkte.

Jeg har ikke de vedlegga han snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...