SteffenO Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 For en fantaskisk bra dag jeg har hatt idag.. Startet med at jeg er syk, så jeg dro ikke på jobb idag. Men jeg klarer aldri å sitte stille lenge, så tenkte det var på tide å legge om til vinterdekk på bimma. (Da bruksbilen min skal på skroten snart.) Kom ut i garasjen og ser ene sommerhjulet er punktert. Jippi. 3 timer senere alle hjul byttet. (Satt som FYY) Så da var det bare å starte opp for å dra til posten. Jo selvfølgelig var batteriet flatt. Startkabler og litt banning senere, var jeg på vei hjem fra posten. Da lyser plutselig abs og antispinn. Kommer hjem å stopper bilen, abs pumpen står å går. Hørest ut som den henger på noe. Hadde samme problem i fjor. Koblet den bare ut da mens jeg ventet på time hos Brages. (5 uker vente tid, jippi) Men den fixet seg selv da jeg kjørte over noen humper. Er vel ingen andre som har hatt problem med at abs pumpen "henger"? Perfekt tid til at sånt skal skje da. Rett før jul -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Kan oppstå en del merkelige feil hvis man ikke har et batteri som er godt og med god lading. Få toppladet batteriet ditt før du begynner feilsøking, spesielt nu på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå