Iskald Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Når jeg i dag skulle logge meg på bimmers fikk jeg beskjed om at min bruker ikke lenger eksisterte... har nå registrert meg på nytt med ny bruker men med samme nick som tidligere. Kan noen av administratorene fortelle hva som har skjedd med min forrige konto? Er ikke super aktiv her inne men jevnlig pålogget og senest i går var jeg inne, men i dag er jeg altså slettet... Er det flere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Det er mange som har opplevd det, men enda ikke noen svar/løsning så vidt jeg kan se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskald Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Hmm. Veldig frustrerende, har jo mistet alle pm'er og avatar og i det hele tatt. Dette må jo være noe admin kan svare for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Hakke sett 'an.. Men tipper de har backup slik at du får tilbake pmene dine.. Må jo bli tull nå som vi har laget nye innlegg i flere dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Send pm til admin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Har opplevd akkurat det samme. Har sendt mail til administrator men ikkje fått noe svar. Har nå opprettet brukerprofil med samme navn for å beholde dette, men ellers er jo alt eg hadde borte... Håper det går greit å få fikset dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå