SweetBMW Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Hei. Trenger et nytt sted og stå med bilen min og skru grunnet litt useriøse utleiere og problemer sånn sett. Er det noen som trenger en til på leie eller noen som vet om et sted og skru hvor jeg kan stå en stund fremover? Hva leie koster spiller omtrent ingen rolle, må bare bli ferdig med denne bilen nå Ta kontakt på 411 85 280 eller PM om du vet noe! Mvh Tommi
SweetBMW Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 Takk for den Steffen90 men har allerede sendt PM til han, han har lest PM og ikke svart, så jeg avventer med å stenge denne tråden Har VELDIG behov for verksted fort, men skjønner at han kanskje er opptatt i jula elns, men hadde jo satt pris på et svar da.
ole_m7 Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 Hva er dine krav til plass / varme / løftebukk / vann etc??? Hva skal gjøres med hvordan biler? Har muligens noe...
SweetBMW Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 Plass: trenger plass til min bil i utgangspunktet, trenger ikke svære plassen. bukk hadde vært fint men kalrer å løfte den opp på småbukker. vann trengs vel egentlig ikke, hadde vært greit med litt skjerma for ly og vind, men trenger ingen badstu... men helst ikke for langt unna bare.. og ikke ALT for dyrt.
SweetBMW Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 Tja, hvor lang tid bruker jeg fra Fetsund og ut dit? i tid. Helst under en time da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå