redhead Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 hai. nokken som har erfaring med anlegg i e36.? treng tips om ka høgtalara eg ska velga framme og bak.. sub, forsterkar.. osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika53 Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jknm Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 to dynaBel BF7501 - 1x750-2500 Watt forsterkarar og to Dynabel DY9812 subba. eg har det i min egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Har Infinity Kappa høyttalere foran og bak. 5.25" frontsett og 6x9 bak. 12" Hifonics sub i lukka kasse. Dette er igjen drevet av en Hifonics forsterker. Skal du ha anlegg er første kriteriet prisen. Uten en prisramme blir det vanskelig å anbefale noe. Skal du bruke orginale innfestninger og da samme dimensjon på elementene? Hva trenger du? Alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhead Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 har anskaffet meg ein Alpine CDE-113BT cd spiller.. har nokken bilig høgtalarar men dei er ubruklige.. so det eg treng er front sett, høgtalarar i hatte hylle og sub og forsterkar.. so sporsmåle mit er vell opp sette.. ka som gjir meg bra lyd i bilen..? har lånt ei subb kasse ei stund men har oplevd at lyden held seg i bagasje romme og at det ikje kjm inn i bilen... og angående pris... so er eg villi til å legge ut litt.. men er ikje på utkjikk etter de dyreste.. beklager skrive fail og anna.. dyseleksien min tek øvehand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Hvilken modell har du? Har ud stålplate bak baksetene? Jeg har iallefall dette, og som du nevner så holder den seg litt i bagasjerommet. Det er vanskelig å få dette til å bli bra hvis det er slik, og det er mange forskjellige metoder som anvendes for å prøve å løse dette problemet. Søk litt så finner du sikkert noe. Hvis du vil legge ut litt så er Focal veldig bra, har utelukkende hørt positive tilbakemeldinger på dette fra bekjente som har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhead Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 er ein 1992 mod.. ja har stål plate bak baksete.. men har fjerna ein bit av veggen.. den beten som er til ski pose hulle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 hadde en gang en cherry gtt men en ganske svak 12 tommer men spilte som F... i den bilen..en kamerat av meg fikk denne for å sette inn i e36.. men subben var regelrett borte :S dette skyldes at e36 er "kompakt" i forhold til cherryn :s vil tro mann må ha bra subb for å få opplevelsen man ønsker???? eller har jeg feil :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StereoVest Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Bra sub, bra forsterker og bra kasse hjelper. Har et nevneverdig tilbud på Sundown Audio SA-10 D4 Et forslag i "mellomklasse" er 2 av de på en SAX-1200D Skal du ha forsterker til høyttalere framme og bak? Selv ville jeg ikke brukt mye på høyttalere uten. Drevet av spiller: Clarion eller Polk Audio db Drevet av forsterker: Polk Audio Mobile Monitor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå