Gå til innhold

forslag til anlegg i ein 320i e36

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Har Infinity Kappa høyttalere foran og bak. 5.25" frontsett og 6x9 bak. 12" Hifonics sub i lukka kasse. Dette er igjen drevet av en Hifonics forsterker.

Skal du ha anlegg er første kriteriet prisen. Uten en prisramme blir det vanskelig å anbefale noe. Skal du bruke orginale innfestninger og da samme dimensjon på elementene? Hva trenger du? Alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har anskaffet meg ein Alpine CDE-113BT cd spiller.. har nokken bilig høgtalarar men dei er ubruklige.. so det eg treng er front sett, høgtalarar i hatte hylle og sub og forsterkar..

so sporsmåle mit er vell opp sette.. ka som gjir meg bra lyd i bilen..? :) har lånt ei subb kasse ei stund men har oplevd at lyden held seg i bagasje romme og at det ikje kjm inn i bilen... og angående pris... so er eg villi til å legge ut litt.. men er ikje på utkjikk etter de dyreste..

beklager skrive fail og anna..

dyseleksien min tek øvehand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken modell har du? Har ud stålplate bak baksetene? Jeg har iallefall dette, og som du nevner så holder den seg litt i bagasjerommet. Det er vanskelig å få dette til å bli bra hvis det er slik, og det er mange forskjellige metoder som anvendes for å prøve å løse dette problemet. Søk litt så finner du sikkert noe.

Hvis du vil legge ut litt så er Focal veldig bra, har utelukkende hørt positive tilbakemeldinger på dette fra bekjente som har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en gang en cherry gtt men en ganske svak 12 tommer men spilte som F... i den bilen..en kamerat av meg fikk denne for å sette inn i e36.. men subben var regelrett borte :S dette skyldes at e36 er "kompakt" i forhold til cherryn :s vil tro mann må ha bra subb for å få opplevelsen man ønsker????

eller har jeg feil :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra sub, bra forsterker og bra kasse hjelper. :)

Har et nevneverdig tilbud på Sundown Audio SA-10 D4

Et forslag i "mellomklasse" er 2 av de på en SAX-1200D

Skal du ha forsterker til høyttalere framme og bak?

Selv ville jeg ikke brukt mye på høyttalere uten.

Drevet av spiller: Clarion eller Polk Audio db

Drevet av forsterker: Polk Audio Mobile Monitor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...