Iceybear Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Hei Krav: 6 sylindra motor, på e34 må det være 24v ikke den gamle M20 motoren, minst mulig rust og skader framfor ekstra krimskrams.. Kjøper på dagen å har maks 20 tusen å bruke.
xibriz Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Kom å hent http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25878308
Audio-art Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 ingen som har e34? Jo da har da det. en 525 med manuell. Den har ikke skilt, da jeg kjøpte den med def automatkasse, og ikke har vært i bruk på ei stund. Den er nå med manuell. Jeg gidder ikke å skrive at den er strøken, men den ser bra ut på 2 meter.. Bilen står i Oslo, o0g kan besiktiges der. Er ikke lagt ut på finn eller noenplass da jeg ikke har tid til å svare på masse spørsmål. Bilen kan selges, men den må ikke det, så kom en tur til Oslo å se, hvis det er interesant. Send mail for mere opplysninger, eller avale om prøvekjøring. Jeg ser nok ikke på denne posten flere ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå