Ajern Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Et tips til hvor det kan være rust, i hjørnene i bunn av dørene og på bagasjelukket (under ved skiltlysa)
Funz0 Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Skal gå rundt bilen når jeg får den i garasjen greit og vite hvor jeg bør sjekke ekstra også !! Men lurer på om en sikring er gått ? Grund: Parklys v.f er gått Parklys v.b er gått Skiltlys v.b er gått Hvor befinner sikringen til dette seg ? Bytta pære bak, men ingen reaksjon
Funz0 Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Var nok bare 2 rele som var vekke.. hvor får jeg kjøpt nye og hva går dem til ?
Funz0 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Fant meg eksos, men står ikke at det er til 520i M50 bare til 525, men skal vell passe overens ? eller hva ? Er denne potta:
Funz0 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Har funnet meg en floott plass og skru nå ! har fått av tilhenger feste og fått på bakfanger også nå !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå