Joher Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Hei Vurderer å bytte ut min nåværende 1998 BMW 316i Touring med en nyere BMW. Info/Utstyr: 202.000km EU ok til 06/2012 Delskinn sportseter Stor-kjørekomputer Digital 2-sone klima M3 frontfanger 18" BMW Csl replica felger med gode dekk 17" BMW M5 replica felger piggfrie dekk, mye mønster 16" Orginal 16" Alu, med continental piggdekk Helt nytt orginalt eksosanlegg hele veien (gode 10.000kr ) Linselykter M-tech sidelister M-defuser innsats i orginalfanger Negative ting Sentrallåsen virker ikke (tror det er en av dørene som ikke blir registert lukket, derfor virker den ikke) Bakluke låsen + førerdør låsen defekt Dårlig håndbrekk. Litt rust på høyre hjulbue foran, nedi hjørne på venstre førerdør og bakdør. Dessverre litt riper rundt om. Følger med nye bremseskiver bak, klosser, sko og alt for å få bakbremsene topp. Nylig byttet klosser og skiver foran. Er også senket med Supersport senkesett Bilen har etter jeg har fått med meg, to tidligere eiere siden ny. Voksen kjørt. Blir vasket/polert jevnlig. Perfekt bruksbil som ser grei ut. Legger den ut for 45.000kr/Bud Bilder fra i sommer, med gamlefelger og coilovers Ta kontakt på PM eller i tråden. Er kun i vurderingsfasen på salg, den ryker på finn.no/autodb.no den dagen jeg bestemmer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Bumper denne, ryker snart ut på Finn/Autodb! Tar imot alle bud, kjapp handel kan lønne seg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Denne så superfin ut! Lykke til med salg. Skulle ikke tro denne var vanskelig å bli kvitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Takk for det! Håper den ryker fort, perfekt bruksbil dette! Pris kan diskuteres en god del om handelen skjer fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Er innbytte intresant ? Opel Vectra 2000 mod tdi, eller audi a4 1.8t? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Intr, i innbytte i billigere bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Innbytte er ikke aktuelt dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm2 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Du trenger ikke en atv med brøyteplog og vinsj i innbytte da? Finnkode 25209039 Har også en dobbelt akslet atv henger med el. tipp som skal bort hvis interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå