Ghost00 Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Heisann. Jeg har 2 par m3 speil (ikke orginale) som jeg vil bytte om til orginale speil. Sett 1: sølv farget med blinklys i, venstre blinklys mangler glass, ellers fine! Sett 2: svarte ikke lakkerte, veldig fine. Er de orginale speilene i mørk blå så hadde det vært supert. Med er ikke så kravstor, så lenge de er strøkende! Jeg har foresten en 91 model BMW 318i sedan. har du noe annet gromt si i fra. Send meg en Mail vist du vil ha speilene. Ellefri@hotmail.com Er på jobb til tirsdag men er du i nærheten av Gjøvik eller Hønefoss så kan jeg møte deg Mvh Ellef R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Er det snakk om bytte mot orginale M3-speil eller standardspeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Standardspeil etter hva jeg forstår ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Standar speil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 jeg har standard speil i mauritz blau, er ganske mørk blåfarge og de er elektriske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 jeg har standard speil i mauritz blau, er ganske mørk blåfarge og de er elektriske Heisann Baremats91... Bytte mine to par mot ditt orginal par? Send meg en pm med addresse så jeg vet hvor jeg skal sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnorekno Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Speilene borte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå