fazerfreak Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 Julepakke ? http://www.xrallyparts.com/PBProduct.asp?ItmID=3195523
M3 Yngve Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Var nettopp å henta en E36 96 org BMW motorsport bil fra kaia i Oslo. En kompis som har kjøpt en, som skal kjøre GT 3 serien med. Fikk med masse deler, så mye gromt å finne der. Har nesten 2 ekstra sånne motorer.
ehrnst Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Du er med på mye du Yngve:) Grom bil det er sikkert
BMWsideways Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Dette er noe ikke gud og enhver mann har, ja dirtydicky!
BMWsideways Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Hvor kan man få tak i et lignendes innsug? Noen som vet?
M3 Yngve Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Var med å fyra S42 i går. Fytti for en lyd og gass respons, gromt oppskremt M42 kan man vel si.
BMWsideways Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Rått yngve! Du får ikke tatt bilder/film av maskina?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Ka er den ustparingen i døra på førersida e godt for ? står igjenn en stor "boks" i krysstolpene ved dørstreveren.. Rå bil då
BMWsideways Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Ynge: Gleder meg! Kunne du posta dem her, når du får tak i noen bilder. Eller i det minste sendt meg en PM med link? Jørgen: Veit ikke helt hva funksjonen er, men ser ut som at det kan være et rom der. Muligens til en vindusøks elns. Hvem vet. Kan hende den er der bare for at det skal være litt eye candy? Hehe
BMWsideways Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 Bumper denne jeg.. Sånn at fler får sett denne bilen! Hehe
Mikael-B Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Ka er den ustparingen i døra på førersida e godt for ? står igjenn en stor "boks" i krysstolpene ved dørstreveren..Rå bil då Nå skal jeg ikke si det for sikkert på denne bilen, men som regel er det ekstra beskyttelse for fører i tilfelle sidesmell som pleier å være der, kan være at det er ekstra rør eller lignende inni der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå