mehdios Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Rattet er av merket Raid. Rattet har stått på min E46 1999 mod, men vet den passer på mange andre modeller også bare vet ikke hvilke. Har byttet ut "raid" emblemet med ett "ac schnitzer" emblem, det så mye tøffere ut. Rattet er vesentlig mindre enn ett orginalt bmw ratt og føles mye tykkere når du holder i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bevern Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 rx7 ratt med bmw boltsirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Dette er vell ett "vanlig" sports ratt àlla momo, sparco etc. men har airbag? Med ratt boss sikkert Så er nokk ikke noe rx7 ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 nei ingen rx7 ratt nei, er ett sportsratt ifra raid som skal være ett ganske kjent merke, også har det airbag som mange andre ikke har. etter litt google hjelp ser jeg også at rattet er brukt i mange store sportsbiler som bl.a. koenigsegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 ingen bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 BUMPA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Passer dette til E34, og hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 det tørr jeg ikke å si, du får ringe bmw å høre om navet er likt på e34 og e46. jeg tenkte meg 1500kr iallefall, det er Billig for ett slikt ratt med airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå