Gå til innhold

kva girkassa står i kva modell? E36

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sagt: kva girkasse står i kva modell?

eg skal ha ny kasse i min 94modell 325i coupe.

ifølge bentley sevicemanual so e da:

318i/is etter96modell M44

323i 1998mod M52

325i/is 92-95mod M50 desse som har getrag 250 G kasse

men står ikkje noko om 320. rekner me den og har 250 kassen?

passer getrag 200 kasse på M50 motoren? står i manualen at 318 me 200kasse kan monteres med 250 kasse. men står ikkje noko om motsatt. i såfall er det kun zf kassen som ikkje kan brukes på min bil.

Skrevet

ZF og GM passer ikke omhverandre. Mmen tror du kan bruke 200 også, de fleste sekser kassene på biler med m50 serien dvs m50 52 og 54 passer omhverandre. :) jeg brukte hvertfall kasse fra m50 320 på min 325 m54

Skrevet
ZF og GM passer ikke omhverandre. Mmen tror du kan bruke 200 også, de fleste sekser kassene på biler med m50 serien dvs m50 52 og 54 passer omhverandre. :) jeg brukte hvertfall kasse fra m50 320 på min 325 m54

ZF og getrag passer om hverandre jo, jeg har skiftet fra getrag kasse til ZF kasse på min M60 motor og det passet som hånd i hanske ;)

Skrevet

Hmm.. åååå nei vent a jeg bomma litt, det var automat kasse det gjaldt når det var snakk om ombygging mtp hjerne og slikt.. sorry! my bad :)

Skrevet

jeg låner denne tråen litt... Jeg har en kasse liggende (som jeg vil bli kvitt). Men finner ikke ut hvor på kassen det står hvilken type kasse det er :/ noen som vet?

Den kom fra en e36 325i coupe, 1995 tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...