Styrmoe1 Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Lite problem med 1999 sedan´en min. Varmen i setene kan plutselig skru seg av, andre ganger kan de være på hele tiden, gjelder mest føresetet. sitter det en føler som merker om det sitter noen der? for varsellampen for belte lyser ikke vis man ikke har det på? Lurer også på om det er vanelig at blinklysene ikke lyser når du åpner bilen? de lyser når jeg låser bilen. Takker for alle svar! Mvh Fabian Styrmoe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Sitter ingen føler som merker om det sitter noen i førersetet. Kan ikke forklare hvorfor varmesetet oppfører seg slik. Mulig at varmesetene skrur seg automatisk av etter en viss tid(litt usikker her) Hos meg er det også slik at når jeg låser opp bilen med fjernkontrollen, så blinker ikke lysa - gjør det derimot når jeg låser bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styrmoe1 Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Da er det likt med min:) Nei, setene er rare. noen ganger fungerer det bra. andre ganger må jeg kanskje trykke på knappen 2-8 ganger for at varmen skal holde seg på.. rart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar73 Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 har samme problemer med mine seter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Virker som om det er brudd eller kontaktproblemer ett eller annet sted. Et varmesete er vel ikke mere avansert enn at det går strøm til bryter(som kan bryte eller sende strømmen videre) og ei matte med varmekabel? Sjekke over kontaktene, evt sjekke bryterene? Kan alternativt bytte høyre og venstre bryter og se om det virker bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styrmoe1 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 takk for svar. skal prøve! har blitt bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå