leif harald Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Hallo, lurte på hva funksjon di flathjerna med hull i som stikker opp av di platene som man flytter bladene til undersiden av bakakslingen. Noen som vet om de må være der, eller kan jeg lage meg slike plater selv uten disse hullene på? Send meg gjærne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koolart Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Disse henger ikke fast i hverandre. Disse med hull i justerer du høyden på bilen med de andre store i metall er for å legge akselev på oversiden av bladfjærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koolart Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Hmm ok. Viss jeg ikke har de med hull i da. Går vel greit det også? Men da kan jeg vel ikke justere høyden? Selges de platene til bak løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koolart Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Har du kjøpt senkesett til caddy også er det ikke hull i de platene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg