Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I de færreste gamle vognkort står det vel effekt, vil vel ikke si at det er fritt fram fordet? Ordene godkjent ombygd gjør vel en forskjell ;)

Forøvrig en bekjent som har samme opplegg på sin coupe quattro godkjent med turbo, godkjent rundt samme tid eller litt før :)

har også sett "godkjent med røde senkefjærer" ;)

Lykke til med salget, specs virker jo skuddsikkert og det man ser på bildene så ser det ut som en overlegen kombinasjon! Absolutt verdt pengene etter min mening :)

  • 1 month later...
Skrevet

Det er vell mest sansynlig pga audi coupe kom også som s2 med 220hk og turbo 3b motoren.

Forøvrig veldig rett bil , lykke til med salget.

I de færreste gamle vognkort står det vel effekt, vil vel ikke si at det er fritt fram fordet? Ordene godkjent ombygd gjør vel en forskjell ;)

Forøvrig en bekjent som har samme opplegg på sin coupe quattro godkjent med turbo, godkjent rundt samme tid eller litt før :)

har også sett "godkjent med røde senkefjærer" ;)

Lykke til med salget, specs virker jo skuddsikkert og det man ser på bildene så ser det ut som en overlegen kombinasjon! Absolutt verdt pengene etter min mening :)

  • 4 weeks later...
Skrevet

Da var bilen kommet seg hjem fra lagring, så jeg tok ett par bilder av bilen. Kommer flere etter den har fått seg en vask.

jmvaj3i45r34k70502eb.jpg

0xi6ac5fhaldhpbkqycf.jpg

m3uk5bzgltrtcjg2sn42.jpg

hggueya8rkf92odryk1z.jpg

jzkq83duy6tw2pugkf8l.jpg

13hhve9pmcmf6eo4qtdu.jpg

mlzzo6d3ig66egvvfvnq.jpg

lscyah9v5yb1d7jzcpqy.jpg

Hvis det er noe spesielt dere vil ha bilder av så er det bare og si ifra så skal jeg få fikset det.

Skrevet
Mange som ville ha flere bilder her, men når det endelig kom noen så ble det stille..

det har nok noe med prisen å gjør, jeg sier ikke at det er billigere å bygge en slik bil selv, men folk tror ofte det.. i tilleg ser de ut for at godkjenningene går noe enklere

Man får mye attraktiv bil for 230000.-

Skrevet

Dyrt og dyrt.. du vet vel selv hva det koster og bygge noe slikt, og ikke minst tiden det tar når man er i full jobb. Her er jo alt unnagjort så det er bare og kjøre.

Jeg er enig i at man får mye bra til den prisen, men vi er vel enige om at dette er bil for spesielt interesserte. Og som sagt tidligere så går den billigere slik den står nå.

Innbytte i e30 m3 kan vurderes. Gjerne prosjekt med eller uten motor/drivverk.

Skrevet

Var en som etterlyste bilder av bilen i solen så her kommer ett par.

r4v2x5u6xfv4mv1x1kbf.jpg

jovat9lno670azd2g5pa.jpg

xhynf2a2syvzqiunn87u.jpg

1883rr25x66fguz69wp5.jpg

Var også en som lurte på hva som gjenstår på bilen. Det er lakkering av bakfanger, firehjuls kontroll, justere inn lys, bytte frontrute og eu-kontroll. Tror ikke det skal være stort mer.

Skrevet
Kristov: Det står det ingenting om i vognkortet. Mulig det var andre regler på den tiden denne ble godkjent (1996).

Leif Harald: Takker for det :D

opp til 1999 var det lett og godkjenne biler med oppgradert motor eller understell,var bare og levere en søknad om hva du ville oppgradere så inn og vise bilen når det var ferdig bygget, så dem fikk se at alt var ok.

Helge vik har jo en M3/320 med 860hk godkjent i vognkort, noe som er umulig å få igjennom i dag, den er oxo godkjent på 90 tidlig 2000 tallet, nye regler fra juni-juli 2008-09 som ødelegger det meste for oss som styrer på nå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...