galekz Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Hei Har fått et problem med at jeg ikke får lys i dash, viser seg at problemet ligger i Lysbryteren, så prøvde å bytte ut denne med en annen brukt en, men det gikk knappe 5 min så begynte alt av lys å blinke, så etter 20 min så forsvant alt og ingen liv å få igjen... Noen som er kjent med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Hei Har fått et problem med at jeg ikke får lys i dash, viser seg at problemet ligger i Lysbryteren, så prøvde å bytte ut denne med en annen brukt en, men det gikk knappe 5 min så begynte alt av lys å blinke, så etter 20 min så forsvant alt og ingen liv å få igjen... Noen som er kjent med dette? ja,sjekk sikringen.da tenker jeg det blir lys igjen.lysbrytere er en svakhet på desse bilene.sjekk også om relene henger.under rattet ved høytalerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 sikringene er ok, rele' ene har jeg ikke sjekket ennå Men takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 hallo, jeg har nesten det samme problemet, alt på venstre side funker hos meg men ikke noe på høyre! når jeg tryker på kontakta bak blir det lys men turtelleren funker ikke uanset hva jeg gjør. noen som veit hva jeg må gjøre får og få det til å funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 batteriene i instrumentet ditt er defekt.enten må du lodde inn 2 nye (selges på koed) eller så må du få tak i et nytt instrument. kan også sjekke ved hjernen til bilen,bak hanskerommet.se om det er en ledning som ikke er plugget i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 hmm, har face lift lednings nett og hjerne på 86 mod'n! kan det ha noe og si ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Ja, turteller går på den sorte ledningen i den tre-pin kontakta. På gavekort er det annerledes. Det bør funke om du lasker kabelen fra pinne 6(?) på ecuen inn på den sorte i kontakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Skal se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå