Iv3rs3n Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 [*]Da får vi (andros, h_vatn òg turbo-ove) starte opp en tråd, som vi skal prøve å følge opp etterhvert som framskrittene kommer seg. Har en stund sett etter et verksted lokale som vi kan bruke mange timer på bil i.. Òg det tror vi at vi har funnet nå. Ser kansje ikke helt topp ut men vi håper på å friske opp verkstedet litt så det blir en hyggelig atmosfære! Slik er det altså det ser ut, idét vi tok over, ser for meg en ryddeseanse, litt vask med steemer òg et strøk maling kan gjøre susen
Lapin Kulta Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Lover jævlig bra dette! Med litt penger og kjærlighet kan dette lokalet bli meget bra! Stå på!
Iv3rs3n Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Skrevet Desember 27, 2010 Så my dritt å olje, ble litt bedre etter en runde med steemer'n Litt forandring fryder..
thomascr Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 pent lokale. skal dere montere bokk elns?
johnyjohn97 Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Begynner jo og bli bra ditta, kan jo bli eit skikkelig verksted ditta.
Iv3rs3n Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Skrevet Desember 28, 2010 Forrige bilde var fra forrige økt bare så det er sagt, her er siste oppdatering..
Svendsen Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Fy fææn dette blirr bra Skal følge med her fremover
bmwkizn Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Jøss! Ble eet ryddig lokale det der Grattis..
93525ix Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Stilig! Stå på og dette kan bli et pent verksted!
Pedi Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Se der ja, blir et bra lokale det. Noe dere eiger selv, siden dere spanderer både gulv og veggmaling ?? Hva brukte dere på gulvet forresten? Jeg skulle gjerne hatt fliser i garasjen min, men det er for skeivt/ujevnt - så det må bli maling ellerno... Skulle jo hatt en skikkelig slitesterk maling til gulv, men det er jo så steike dyrt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå