Iv3rs3n Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Jo takk, med tunga beint i munnen skal nok ledningnettet være ferdig iløpet av neste friperiode, om motorrommet er ferdig lakkert til jeg kommer hjem, og får satt nedi motoren Å om jeg får til å grovmappe den til oppstart
truckdriver Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Nå begyner det vel å bli tids for at det skal skje noe?
Iv3rs3n Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Må vel først få kommet meg hjem fra sjøen.. Mannskapsskifte på tirsdag nå..
carlhaakon Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Den 520en du hadde fikk kjørt seg på våler banen av ny eier, meget tøff bil
Iv3rs3n Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 Den har nok fått kjørt seg på bane før den.. Brukte 6 sett med dekk på banekjøring i august på 2 dager.. Bare å satse det så kommer'n.. Takk.. Håper han er fornøyd. Jeg må vel opdatere bildet av nygliset mitt også nå da.. E39, 523i, 97mod, skinninteriør, cruise controll, senk, axis 20" 10*8,5 Framtidige planer: Coilovers, og M5 list på bagasjerom, Kercsher DTM leppe på M5 fronten
RuneSch Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 får vell slenge opp et parbilder til etter helgas oppgraderinger? ny front;) ny hekk og rødeblink bak. Ahh, forguder den tds'n din altså! Den er såå riktig på alle måter mvh
erikm Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Fete prosjekter på gang Alltids kjekt å se noen som kan bygge, spess e28 Har et lite spm, jeg såg dere hadde hevet dempertårn på e28èn, for og få på kw fra e34, Hvor mye måtte dere heve? Blir bilen veldig høg uten og heve? Har akkurat montert kw3 på e28, men er ikke ferdig med understell, så hadde vert kjekt med et svar fra noen som hadde prøvd før.. Stå på Karer
H_Vatn Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 får vell slenge opp et parbilder til etter helgas oppgraderinger?http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3754_n.jpg http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 7562_n.jpg ny front;) http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6684_n.jpg ny hekk og rødeblink bak. Ahh, forguder den tds'n din altså! Den er såå riktig på alle måter mvh ja. var fin den synd jeg solgte den rett etter den blei slik:P Fete prosjekter på gang Alltids kjekt å se noen som kan bygge, spess e28 Har et lite spm, jeg såg dere hadde hevet dempertårn på e28èn, for og få på kw fra e34, Hvor mye måtte dere heve? Blir bilen veldig høg uten og heve? Har akkurat montert kw3 på e28, men er ikke ferdig med understell, så hadde vert kjekt med et svar fra noen som hadde prøvd før.. Stå på Karer hei. du må ikke heve tårna. like greit og la det være. morty999 kjører de coiloversene jeg hadde nå. funker fint mener han:)
erikm Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Okey, de va kjekt og høre men håpe den blir såpass lav at det blir fint?
Morty999 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 må nok kappe ett par runder bak på fjøra om du vil ha det lavt
erikm Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Okey, ja får senke så mye det går, så får jeg bare se hvordan de blir
Iv3rs3n Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Kansje på tide å puste litt liv i tråden igjen.. Våren er i anmars, bilene ser fram til tørre veier med sommerdekk og lavprofil, gummilukt og treff ! La Sesongen 2k12 komme med sol La det være oppholds å finvær til biltreff nært å fjern ! Her et stemingsbilde da sommerhjula ble trillet fram å montert, og litt andre ymse bilder fra Mars måned Random photoshot av meg å Haakjin her inne på bimmers, med sin e32 735 (til salgs) Halfdan gjør ting han kan, dagen lang.. H_Vatn konstruerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå