thomaleo Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 hei. nå i februar så skal bilen på eu kontroll og jeg har tenkt å få tak i nye baklykter...siden de gamle er skittne på innsiden av glasset. jeg har planer om å kjøpe LED baklykter, kommer dette til å bli ett problem med eu? det har liksom ikke noe å si om det er LED eller vanlige lykter? eller har det noe å si? i forhold til å få den godkjent? takk for alle svar spørr kansje dumt...men jeg har litt lyst å vite dette "fix" noe annet jeg også kunne tenkt meg å vist... hvordan tar man av lykteglasset på baklyktene? er det mulig overhodet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 neida...Det burde gå bra det! iallefall så lenge de har samme antall lys og riktig farge.. Men, det ser jo fælt ut! Lykteglassene er limt fast, så jeg er litt usikker på hvordan det er å dele dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 har tenkt meg sånne (bare at de er til sedan): skal sote blinken og ryggelysa kansje det ikke blir så ille:P eller kjøpe orginale oem lykter å sote blink/ryggelys uansett tusen takk for svar ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 er led lyktene fra gs bildeler...merket med E? spurte en kollega på ett bilverksted å han sa at lyktene måtte være merket med E for å få bilen godkjent med lyktene snakker fortsatt om e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 vil gjerne ha svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Tror de fleste lyktene fra GS er merka med E. De lykte jeg kjøpte derfra til Touringen min var det. Du kan jo ringe dem og høre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå