Gå til innhold

APedersen's 525ixt - Update 1.Post - Ferdig - Solgt

Lakkere felgene svart? (s.3)  

12 stemmer

1. 1. Lakkere felgene svart? (s.3)

• Nei
      8
    • Ja
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, har nettop levert inn skiltene på den og den har ikke vært på veien siden i vinter så det tviler jeg på :P Takk takk og god jul :)

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hmmm....pussig. Helt maken farge og den hadde også angeleyes. Møtte den i krysset ved Bilhallen. Den var på vei mot sentrum. Kan jo selvfølgelig ha vært på gjennomreise. Jaja, go jul til deg også ;)

Skrevet

For en nydelig e34! 8) Eneste e34'en jeg har sett som passer med fiskeøyne :P God jul og godt nyttår! ;)

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Skrevet
For en nydelig e34! 8) Eneste e34'en jeg har sett som passer med fiskeøyne :P God jul og godt nyttår! ;)

Drukket noe sterke saker? De lyktene der er ikke fin på noen bmw med runde lys.

Skrevet

Niks, er edru. Og ja, foretrekker Sorte DE eller Gule linser... Men var ikke så gæernt :)

Skrevet

Takk skal du ha! :D God jul og godt nyttår ;)

Skrevet

Og fortsatt skjønner ikke folk at alle har forskjellige meninger? :P

Men ja, jeg liker Sorte DE bedre men dem er dyrere og fikk dem for et år siden da jeg ikke hadde så altfor mye peiling :P

Skrevet

Da er jeg og martinwenberg straks ferdig med bilen, gikk fortere enn jeg hadde trodd :) Trodde også først at det var vanos på denne uten at jeg hadde sjekka noe nærmere, og visste ikke om noen som kunne justere dette, så trodde det skulle være vanskeligere å gjennomføre dette da, stakkars bilen har stått alt for lenge i ro, men nå får den omsorg! :D:lol:

Et innlegg er vel ingenting uten bilder :)

Noen som vet hva dette er? Står på siden av toppen, de to polene som skal stå inni der datt ut, mulig det er bare å sette dem inn igjen, var ikke knekt eller noe

2n1etfd.jpg

Denne er også knekt, står bak på luftfilterboksen???

e6yh47.jpg

Så langt kom vi i dag med å sette sammen, bare en liten innspurt til så er vi der :)

5prhxh.jpg

Skrevet

Ferdig! :D

Da er jeg og martinwenberg ferdig å skru! Ble ferdige igår da med selve toppakningsbyttet, men har bytta olje idag og skrudd på eksosen :)

Fuska som faen igår når vi starta første gangen, men så viste det seg å være slangen som går inn på baksiden av gassspjeldet som ikke var klipsa på så den var så vidt i, var redd vi hadde satt registeret en tann feil, men hørtes på samme tid ut som om bilen gikk bare på 4 sylindrer, putra og styra, men gikk fint etter slangen ble klipsa i :D

Nå er det bare å sjekke om temperaturen holder seg stabilt, vi fikk også vakumert og fylt på kjølesystemet igår så får håpe det fungerer :)

Lima forresten også de polene på vanntempen som er avbildet der oppe :)

Skrevet

Da har vi tatt en prøvetur og temperaturen holder seg på midten :D Men er bare det at jeg må bytte radiator pga den lekker, så må jeg også ha ny kjørecomputer da den computeren jeg har nå er fra en 520 med m20 motor og har bare 14 pins på kontakten til viftereguleringen, mens min har 18 :P

Skrevet

Skulle tatt ut radiatoren igjen og sjekka o-ringene på der olja skal inn, kan godt hende at en har ramla ut .. Også for å tette radiatoren. Men synes det er merkelig at temperaturen holder seg stabil og du hører kokinga i radiatorslangene. Kan godt være pga at radiatoren ikke er tett. Må også få sjekket at du får varme inni bilen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...