nightking Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Heisann. Har en gul lampe som lyser innimellom, når jeg starter bilen så går det ca 10 sekunder, så kommer lampa på, lyser i ca 30 sekunder, så slukker den.. Har ikke instruksjonsboka, men veit av erfaring at den lyser når motorolja er på "minimum" på motorn sant?, men jeg har sjekket olja, var litt under max, men fylte den uansett helt opp, og lampe fortsetter å lyse etter oppstart!? Hva kan det være?? MVH Bjørnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Eg har det samme på min 525, der lyser lampen innimellom og det er kun når jeg har parkert og slått av motoren den lyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 det er oljenivå sensoren i bunnpanna som er gåen. bytt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Eller at man har for lite olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 ikke når den starter og lyse i akkurat ti sekunder nårhan starter opp da er sensoren dæv. eller, jo altså det kan jo væra olja, men det er slik sensoren sier den er død. 10 sek akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Ok. Takk for hjelpa. Da bytter jeg den sensorn.. Sitter den under bunnpanna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Hva er galt når den røde lampa kødder på samme måten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Hva er galt når den røde lampa kødder på samme måten da? Da er rådene snart døde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 den røde lampa er for Oljetrykk og ikke nivå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 den røde lampa er for Oljetrykk og ikke nivå!! Hehe, vet den er for oljetrykk.. Men er oljetrykk selv om lampa lyser! Har sikkert kjørt 100mil sånn.. Ikke noe tikking eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Har du testa trykket? prøvd og bytte ut trykksensoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå