Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Coiler kan svikte (om det er bremi coiler) Og denne motoren har også en dårlig veivhusventilasjon. Den liker ikke mye småkjøring, og vil helst ha hyppige oljeskift om du har mye småkjøring. En annen ting disse motorene har vært plaget med er dårlig registerkjedestrammer som får motoren til å hoppe en tann eller to på registeret.

Ellers er de grei å kjøre og går helt greit, i 4 dørs utgaven går den litt dårligere enn en 52024v vanos (jeg testa mot en kompis).

Sjekk opp servicehistorikk, den bør helst ha hatt ett oljeskift i året.

Har hatt samme motor i en E46 Coupe selv, å den gikk bedre enn en 52024v vanos...Faktisk endel bedre også...

Bare positivt å si om denne bilen, ligger på ca 8.0 ved blandet kjøring.

.

Virkelig godt å høre at det er noen som har en del positivt å si om denne bilen også, er nå 90% sikker på at jeg skal kjøpe den om den ser like bra ut i virkligheten:) Hadde du noen problemer med bilen du? Og hvor langt hadde den gått da du hadde den?

Da jeg kjøpte den hadde den gått 56000km, det var ifjor sommer. Solgte den for en liten mnd siden, da hadde den gått 76000km. Ble ikke bytta en eneste del i mitt eie, men nå var den ikke gått så langt heller da.

Synes den du linka til var litt dyr mtp km standen egentlig, og jeg ville funnet noe annet enn sølv e46, da det er så kjedelig at du omtrent sovner bare du ser en....

Skrevet

Har også sett en del på den som ligger ute til salgs her på forumet av "325demon" , men er det noen som kjenner til han og kjøretøyet hans?

Skrevet

Da var denne bilen solgt til en annen enn meg, er ikke tilfedigvis noen som veit om noen liknende biler til salg til ca samme pris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...