kabeldeigen Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Har problem med radio når jeg slår på varmetrådene i bakruten. Mottak av signal er gullanes god når jeg ikke har på varmetråder, men en gang jeg slår disse på forsvinner alt....bare skurrrrrrrrrrrrrrrrr. Har lest litt her inne på forumet, men ingen løsning på dette problemet. Noen som vet...??? Bilen det gjelder en er 98,e39 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Tja si det, er vell samme opplegg som på min E38, der antenna er i bakruta og at radioforsterkere og slikt er i C-stolpen? Så d er vell noe med d da. Min E38 er skikkelig humørsyk på radiosignalan da Godt jeg har usb med masse musikk når radioen er "sur" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Hører ikke så mye på radio, men jeg vet feilen er der...PLAGER MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hvis noen av varmetrådene i bakruta er defekt så kan dette forekomme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Hvis noen av varmetrådene i bakruta er defekt så kan dette forekomme.. Hvordan ser/sjekker man dette da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hvis noen av varmetrådene i bakruta er defekt så kan dette forekomme.. Hvordan ser/sjekker man dette da???? Godt med rim på vinduet ( skulle ikke være vanskelig å få i disse tider ) og slå på trådene , da vil en kansje se att enkelt tråder ikke avrimer. Ved delvis brudd kan nok disse lage mye ( radiostøy ) som en såkalt gnistsender. En kan få kjøpt en ledende lakk til og overmale bruddsteder og fixe slikt , men er ikke sikker på hvor. Dårlig kontakt i tilkoblinger vil kunne lage samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Kan ikke huske å ha oppdaget noen svakheter når trådene er påslått. Ser rimelig greit ut, men skal følge nøye med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hvis noen av varmetrådene i bakruta er defekt så kan dette forekomme.. Hvordan ser/sjekker man dette da???? sånn tester man det. her ser man de 4 nederste ikke virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Kan ikke huske å ha oppdaget noen svakheter når trådene er påslått.Ser rimelig greit ut, men skal følge nøye med Kansje dårlig kontak i tilkobling til varmetråder i ruta ?? ( viss alle tråder virker ) Prøv og lirke på de mens radio står på , kansje det kan hjelpe deg på vei Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Mekonomen selger også slik lakk. Artikkelnr: 41-0375 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hvis noen av varmetrådene i bakruta er defekt så kan dette forekomme.. Hvordan ser/sjekker man dette da???? sånn tester man det. her ser man de 4 nederste ikke virker. Hvordan fikser man det i tilfelle? Har et problem med at mine tråder fungerer av og til. Men vanskelig å måle seg fram til noe med multimeter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 kommer de av og til er det brudd eller dårlig kontakt i noen ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Men jeg finner ikke ut hvilken av ledningene som er til antenne og hvilke som er til varmetrådene. Knappen foran lyser i 5-7 minutter og slår seg selv av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 jeg vet ikke hvordan det er i E39 desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Hva med antenne forsterkeren...kan den kødde seg?? Ingen som har funnet løsning på dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå