Benhop Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 buump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 mye bil igjen her kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 er bilen solgt? hvor står den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 har bilen ennå ja =).. står i haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 ingen som kan tenke seg en god touring med rett utstyr og motor?. kan også nevne at d meste i forstillinga er byttet i fjor. har godt nøye over bilen i helga og d lille med rust som finnes på bilen, er lett og fikse, ingenting alvorligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 hadde man hatt penger sku jeg kjøpt den lett! men er dårlig om dagen! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 buump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 i det ene øyebliket så sier du at du skal ha den selv og tråd kan stenges.. så en mnd etter så bumper du den? skal du selge eller ha den selv? isåfall kan du endre innlegget over her er litt enklere for ale her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svanem Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 skjønner ingenting av denne tråden, du skriver ved første innlegg at du vil ha 13k for bilen,mye rust og at det er masse overflate rust? så vil du ha 25k for bilen inkl årsavgift. litt lenger uti tråden skriver du at bilen har lite rust og at du selger den for 15k??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 hvor mye skal du ha får interiøret med dørsidene+ eventuelt deksler bak hvis dem er mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 skjønner ingenting av denne tråden, du skriver ved første innlegg at du vil ha 13k for bilen,mye rust og at det er masse overflate rust? så vil du ha 25k for bilen inkl årsavgift. litt lenger uti tråden skriver du at bilen har lite rust og at du selger den for 15k??? ikke stol helt på han her gitt. sku kjøpe den av han for en stund tilbake jeg hadde ordna med flybiletter å greier å da var det umulig å få kontakt med han igjen gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenser Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 skjønner ingenting av denne tråden, du skriver ved første innlegg at du vil ha 13k for bilen,mye rust og at det er masse overflate rust? så vil du ha 25k for bilen inkl årsavgift. litt lenger uti tråden skriver du at bilen har lite rust og at du selger den for 15k??? ikke stol helt på han her gitt. sku kjøpe den av han for en stund tilbake jeg hadde ordna med flybiletter å greier å da var det umulig å få kontakt med han igjen gitt. takk for info!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 skjønner ingenting av denne tråden, du skriver ved første innlegg at du vil ha 13k for bilen,mye rust og at det er masse overflate rust? så vil du ha 25k for bilen inkl årsavgift. litt lenger uti tråden skriver du at bilen har lite rust og at du selger den for 15k??? ikke stol helt på han her gitt. sku kjøpe den av han for en stund tilbake jeg hadde ordna med flybiletter å greier å da var det umulig å få kontakt med han igjen gitt. Du skal bare vær veldig glad for du ikke fikk kjøpe den, etter alt d tulle jeg har fått etterpå med både el problemer osv.. bilen har ikke gått siden den helga du egentli skulle komme å hente den. fikk først liv i den igår, etter maange mnd me problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Haha, denne karen skulle så absolutt ha min 525 og. "Kommer til helga!" sa han, og jeg avbrøt avtaler den helga. Ingen kom for å se på bilen. Makan til idiot oppførsel kaller man det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå