Gå til innhold

525 touring selges hel eller i deler. MYE utstyr skinn+++


Benhop
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ingen som kan tenke seg en god touring med rett utstyr og motor?. kan også nevne at d meste i forstillinga er byttet i fjor. har godt nøye over bilen i helga og d lille med rust som finnes på bilen, er lett og fikse, ingenting alvorligt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

skjønner ingenting av denne tråden, du skriver ved første innlegg at du vil ha 13k for bilen,mye rust og at det er masse overflate rust? så vil du ha 25k for bilen inkl årsavgift. litt lenger uti tråden skriver du at bilen har lite rust og at du selger den for 15k???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ingenting av denne tråden, du skriver ved første innlegg at du vil ha 13k for bilen,mye rust og at det er masse overflate rust? så vil du ha 25k for bilen inkl årsavgift. litt lenger uti tråden skriver du at bilen har lite rust og at du selger den for 15k???

ikke stol helt på han her gitt. sku kjøpe den av han for en stund tilbake jeg hadde ordna med flybiletter å greier å da var det umulig å få kontakt med han igjen gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
skjønner ingenting av denne tråden, du skriver ved første innlegg at du vil ha 13k for bilen,mye rust og at det er masse overflate rust? så vil du ha 25k for bilen inkl årsavgift. litt lenger uti tråden skriver du at bilen har lite rust og at du selger den for 15k???

ikke stol helt på han her gitt. sku kjøpe den av han for en stund tilbake jeg hadde ordna med flybiletter å greier å da var det umulig å få kontakt med han igjen gitt.

takk for info!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ingenting av denne tråden, du skriver ved første innlegg at du vil ha 13k for bilen,mye rust og at det er masse overflate rust? så vil du ha 25k for bilen inkl årsavgift. litt lenger uti tråden skriver du at bilen har lite rust og at du selger den for 15k???

ikke stol helt på han her gitt. sku kjøpe den av han for en stund tilbake jeg hadde ordna med flybiletter å greier å da var det umulig å få kontakt med han igjen gitt.

Du skal bare vær veldig glad for du ikke fikk kjøpe den, etter alt d tulle jeg har fått etterpå med både el problemer osv.. bilen har ikke gått siden den helga du egentli skulle komme å hente den. fikk først liv i den igår, etter maange mnd me problemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...