Robjen Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Vaiern til panseret har rykki, så lurte på om noen hadde noen tips eller råd om hvordan jeg kan få det opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 INGEN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 hvor harn ryki?? dersom du klarer få av fronten eller få fingern inn under panseret fra undersiden av bilen så kommer du til vaiern der om den ikke har hoppa av der da. da klarer du dra den og panserer skal åpne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 ok. vaiern har rykki ved den første låsen. som jeg veit om i værtfall. så får bare prøve å se takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Napp ut den ene grillnyren. Da kommer du vel til for å få åpna panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Nei det er grillen som må ut.. som du helt sikkert må ødelegge for å få til... Jeg måtte bytte min.. da viste det seg at det var plast armen til den ene åpneren som hadde røket pga den var blitt gammel og sprø.. og jeg dro litt for hardt Husk når og om du får tak på den hempa så trykk panseret litt ned sånn at presset på låsen avtar litt blir det mye enklere å få flytta på den sånn at det åpner seg Eller du kan prøve med å si "sesam sesam lukk deg opp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå