E39_Cato Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Vurderer og selge evt bytte bort Granadaen min i no annet. kan være intr i og bytte bilen i en 3.6 m5 motor ( e34 ) med kasse og nett osv. da jeg har en e34 Granadan er eu ok til 2012. starter og funker, men kunne trengt og bytte motor. har bra 2.8 motor som følger med. skilt står på, men skyldig avgift. rett og slett fordi bilen bare står på verksted og har ikke giddi og betalt den enda. blir betalt ved salg. Har komplett RS styling liggende, og hvite blink foran ( skjeldent! ) om noen vil at det skal følge med. 17" med nokian hakka piggfri. ny eksos hele veien. meget hel og pen innvendig, men desverre litt små plukk utvendig.. nedre bak plate bør byttes, denne er kjøpt inn og følger selvfølgelig med. liten skade på bakskjerm, men denne er grov rettet.. kun "finishen" igjen der.. ellers er bilen blå, og i veldig ok stand. pris på bare bil er ca 17500,- med alt av deler så vil jeg ha ihvertfall 27500. ( har gitt 10.000 bare for RS styling! ) catoskotte@hotmail.com el 465 465 88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå