krisasagen Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hei, jeg lurer på hva dere har gjort for å få mest mulig bass inn i sjølve bilen? bagasje rommet er jo så å si helt tett på disse bilene. å jeg lurer på hvordan dere har gjort de forsjellige tingene, om det er noe spess dere har gjort for å få mye bass inni bilen Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Slik eg har forstått det, so er det beste ei bandpass-kasse, med portar gjennom hattehylla. 2 Slik har eg gjort det. Kassa må byggast etter mål på elementa, men dette kan nok dei som sel deg elementa hjelpe deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39-e60 Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Jeg hadde samme utfordring i min e39 523IA. Jeg ønsket ikke å lage åpninger mellom kupe og bagasjerom, så for meg ble løsningen å sette inn en tilstrekkelig kraftig bass. Jeg valgte en Rockford Fosgate T212D4, bygd i en portet kasse etter tegninger fra Rockford. Elementet drives av en HiFonics Gen XI Hercules som gir 1x450W RMS i 4 ohm. Dette bringer lett bassen inn i kupeen. Slik ser det ut: Bilen er forøvrig til salgs, med anlegg... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26111750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Jeg satt inn en 12" 800W i min, og jeg syns bassen ble bra inne i bilen, men bagasjeluken rister og skrangler en del så jeg vurderer å bytte ut hattehyllehøytalerene med to 5-6" subber. Tror dere det ville blitt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå