Gå til innhold

hjeeelp!!

E39_Cato
 Share

Anbefalte innlegg

Bmwn min står bare og jager når jeg starter den. ble sånn i går etter jeg holdt på med den luft belgen fra lmm til innsug.

bremsepedalen ble samtidig beinhard!

slangen fra bremsepumpe til innsuget der er helt fin.. samme respons på bilen med og uten den..

noen som har vært borti no sånt?

er forøvrig snakk om en e34 2.0 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilen din ligger da ihvertfall ett sted på vakumsiden, altså etter spjeldet, siden brems er blitt hard.

Må nesten bare sjekke alt som er tilkoblet innenfor der da.

Spray start gass forsiktig her og der, og se om motorgangen forandrer seg.

Kan være at det er måten og lokalisere hvor den suger luft da.

Sjekk også at slangen til toppdeksel osv er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel igrunn sprutet rundt på hele motor med startgass nå. hvordan vil du anbefalle at jeg går frem? tusen takk for litt tips forresten. skal sjekke slange til toppdeksel imorra når jeg får bilen inn under tak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på stargassen, så ville jeg sprutet litt målrettet mot koblinger/forgreninger osv.

Bruke øret og høre etter susing kan også funke, men suser jo greit nok over alt nedi der anyway vil jeg tro.

Prøv og se om eventuelt slange til tomgansregulator har blit røsket løs. Mye slanger inn under innsuget som er vakumrelatert, og bl.a. så ligger også tomgansregulator under der.

Rør litt på slanger under der og lytt etter forskjell på lyd.

Går bilen som en dass under kjøring nå eller?

Om ikke, så er det vel ikke snakk om verdens største lekkasje, men siden bremsekraft forsterkeren ikke får vakum nok til og funke, så er det jo muligens snak om litt da.

Ikke se deg blind på det jeg skriver her da, men for meg så kan det høres ut som om problemet er falsk luft på vakumsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...