bmwkizn Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Noen som har lyst til å dra på BMW treff med noe spesielt? http://www.blocket.se/dalarna/Terrang_p ... m?ca=3&w=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Haha, noe utenom det vanlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 tja, bare for at det er noen som velger å beholde orginal høyde så er det vel ikke noe vits å mobbe av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Syns den hadde potensialet til å bli en grom bil jeg. 38" Mickey Thompsom dekk på den der, så hadde den blitt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Ganske vanlig før å putte et vanlig sedan karosseri oppå en annen ramme Her et par fra gamle Trandum blant annet. En Cadillac nedi hjørnet En av nyere dato. Gelenderwagen ramme, aksler og transfer, Chevy 350 og twinturbo ei stund. Motoren er donert til en Formula bil nå, hvis jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Den Anglia'n på nederste bildet var rå Mini'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 mini'en var jo det feteste jeg har sett hehehh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 tja, bare for at det er noen som velger å beholde orginal høyde så er det vel ikke noe vits å mobbe av den grunn Haha, godt sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 den grønne der var skremende lik offroader som en jeg kjenner har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 den grønne der var skremende lik offroader som en jeg kjenner har Tjaa, det bilde det er fra rundt '93-'94 Men den er skremmende lik alle andre CJ7er her i landet, finnes maaaaange.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Haha, den minien var RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 den grønne der var skremende lik offroader som en jeg kjenner har Tjaa, det bilde det er fra rundt '93-'94 Men den er skremmende lik alle andre CJ7er her i landet, finnes maaaaange.. eneste jeg fant nå av den bilen jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 den minì`n var jo helt sjeef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 BMW X02 prototype? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Vet ikke om hva jeg syns om den 02'n.. Ødelagt, eller et godt forsøk på en morro bil Men var kul da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå