rookie Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hei idag da jeg skulle montere mitt tårnstag til min e36 6 sylindra motor, så tokk et plast lokk i som gjorde så det ikke passet, så jeg tokk av lokket, noen som veit om det er farlig og ta av ? altså er det lokket som sitter ved insuget, altså der motorn tar inn luft, det skulle sitte en wire der men det gjør det ikke, det styrer et spjeld ellerno. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Det avlange svarte dekselet med sølvstriper på du mener? Det er ingen fare å kjøre uten det i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Nei, er et lite svart deksel, med 2 stjerne skruer som holder det fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Picture or it didn't happend! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå