Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, så lurer jeg på hvor jeg kan kjøpe bur,bøttestoler,firepunkt seler, ratt osv osv. til en E30 som skal brukes til sideveis kjøring på bane.

Eller om noen har erfaringer angående noen av disse tingene som er verdt å få med seg.

Ser jo at det eksisterer endel biler med alt dette her inne så regner med at det er noen som har noen tips å komme med.

Skrevet

Du skal ha alt bolt on eller?

Pedersen Racing har selvbyggerbur til sveising eller skruing.

Heigo, weichers, safety devices osv har ferdige bur. Eller du kan ringe en burbygger

Stoler osv får du jo over alt

Skrevet
Du skal ha alt bolt on eller?

Pedersen Racing har selvbyggerbur til sveising eller skruing.

Heigo, weichers, safety devices osv har ferdige bur. Eller du kan ringe en burbygger

Stoler osv får du jo over alt

Så ut som de på Pedersen hadde bur til en grei pris. 3200 for ett bur er jo ikke akkurat så mye å henge seg opp i :)

Pedersen anbefales.. Billig og bra bur.

Har billig 4/6punkt og stoler også :) Samt alt annet sikkerhetsutstyr.

Har nok mye til en grei pris innpå der :)

du får jo også stoler og sånt på gundersen. også det med bur er det garantert en i nærheten av deg som kan sette inn i bilen for deg :)

Har sett litt på de siden deres, og ser jo ut som det går ann å få to stoler til en grei pris.

men tenkte kansje det var noen som hadde noen positive/negative erfaringer å dele, med tanke på plass og ikke minst bruk av div stoler.

Alt av seteinfestning osv har jeg bestilt fra vac motorsport i USA. Kjempe rask levering og bra produkt. Kostet litt desverre. http://www.vacmotorsports.com

Takker så mye for linken, hadde mye snacks innpå den siden der, men som du sier så kostet det litt ja :)

Morsomt prosjekt du har forresten :) Blir spennende å følge med der :)

Skrevet

Buret som står i Oransje-E30`n til Frank var det Audun som satt i, og det er fra Pedersen, Kenneth..:) Han ordnet alt slik at det er skrudd! Som flere/du selv sier her, kurant pris, og greit å montere selv!

Audun hadde Toora-bøtter og 4-punkts... Fungerte knall, og satt som støpt! :)

Skrevet
Anbefaler sparco sprint :) Fia godkjente stoler som er gode å sitte i....

Fåes til en rimelig penge hos gundersen

Skal sjekke ut litt angående de stolene da :)

Takk for tipset :)

Buret som står i Oransje-E30`n til Frank var det Audun som satt i, og det er fra Pedersen, Kenneth..:) Han ordnet alt slik at det er skrudd! Som flere/du selv sier her, kurant pris, og greit å montere selv!

Audun hadde Toora-bøtter og 4-punkts... Fungerte knall, og satt som støpt! :)

Skrudd pedersen bur han altså.. ikke feil det da :)

Toora stoler han ja.. 4-punkts jeg tenkte på også.. holder vell nok til mitt bruk det:)

Skrevet

Hva er kravet til bu hvis man skal kjøre uten skilter på ringen f.eks og i forhold til å få vognlisens?

har mista bilsportboka, så får ikke sjekka #-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...