bcRichard Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 gå inn på bilsport.no så kan du se kravene til bur i mange bilsportgrener
Mikael-B Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Vanligste i bilcross/asfaltracing er 6 punkts bur med kryss i bakoverstrever, dørkryss, kryss/diagonal i taket og event. diagonal i hovedbøyle hvis du har plass. Det er enkelt og simpelt bur.
joachim sørlie Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 de sprint stolene er veldig gode og sitte i, har brukt de både på veien og på bane og var ganske deilig på begge "steder" så tommel opp for de har en ganske rå glassfiber stol fra omp og det er ikke så mye forskjell på sprint og den, så det er helt sikkert det beste og billigste alternativet med stol så også dem hadde billig 4 punkt fia godkjente belter på kollevold, 800 ellerno! bare et tips lykke til med kjøpet da hvertfall
Mr.Silver Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Skrevet Januar 1, 2011 Høres jo kjempe flott ut at de billige stolene er såppas bra da Noen som har forslag til ratt? Bruker dere ratt som bygger eller flate ratt? Ser for meg at de som bygger blir veldig uvant, da jeg er vant til å kjøre E30 med flatt ratt.
Hawkon88 Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Ser for meg at de som bygger blir veldig uvant, da jeg er vant til å kjøre E30 med flatt ratt. Oss som er litt over gjennomsnittet høy, vil vel slippe å stange hodet i taket i like høy grad med et dypt ratt,slik at vi kan sitte lengre bak, og dermed bedre plass til hodet.
opasb Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 hele reglemanget for dette ligger på www.bilsport.no Jeg kjøpte bur på pedersen-racing til min e30... bra passform dette var ett bur som var godkjent for hastighetsløp/rallycross
opasb Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Ser for meg at de som bygger blir veldig uvant, da jeg er vant til å kjøre E30 med flatt ratt. Oss som er litt over gjennomsnittet høy, vil vel slippe å stange hodet i taket i like høy grad med et dypt ratt,slik at vi kan sitte lengre bak, og dermed bedre plass til hodet. ikke er jeg høy. heller mere tjukk og lav da men har ett omp-ratt med semska skinn som bygger ut, synes det er likere og holde i det når det bygger ut. mindre sjangs og få handa inni rattet/feilgrep da også.
Mikael-B Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Ser for meg at de som bygger blir veldig uvant, da jeg er vant til å kjøre E30 med flatt ratt. Oss som er litt over gjennomsnittet høy, vil vel slippe å stange hodet i taket i like høy grad med et dypt ratt,slik at vi kan sitte lengre bak, og dermed bedre plass til hodet. ikke er jeg høy. heller mere tjukk og lav da men Hahaha, godt du er ærlig
Mr.Silver Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Litt av noen tilståelser dere kommer med her hehe Med ett ratt som bygger litt så er det vell mindre sjans for å smekke fingertuppene i frontruten også
opasb Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 tilståelse? neeh .. Hadde du bodd nermere nord så er det en flink kar her som pakker inn bur for ca 5000kr inkl rør,skruer og alt. han skal gjøre det på min bil nå snart, og har gjort det på flere av drifte-bilene, bilcross og rallycrossbilene. meget bra resultat da. Har bygd 2 bur selv, og fyfaen det er tenkejobb når man driver og skal bøye rørene hit og dit. spess fremstrevere.
Mr.Silver Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Kan tenke meg det er mye tenking når man skal bygge selv ja.. tror jeg satser på bur fra pedersen og få en kompis til å sveise for meg Må iallefall få bilen sikker før jeg skal ta helt av på bane
Reset Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Jeg skal vertfall ha meg Sparco Evo2;) Prøvde meg fram på utstillingen til gundersen motorsport. Var den jeg likte meg best i Jeg er jo ikke akuratt så tynn heller! så jeg synes ikke Sparco Sprint er noe for meg.
milhouse Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Jeg skal vertfall ha meg Sparco Evo2;)Prøvde meg fram på utstillingen til gundersen motorsport. Var den jeg likte meg best i Jeg er jo ikke akuratt så tynn heller! så jeg synes ikke Sparco Sprint er noe for meg. Du er ikke så tynn og skal ha sparco evo 2, hva er jeg da når jeg har sparco eno 2 pluss????
Mr.Silver Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Den evo 2 pluss så jo ikke feil ut.. Kansje jeg skulle vurdert en slik da hmm..
Reset Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Jeg skal vertfall ha meg Sparco Evo2;)Prøvde meg fram på utstillingen til gundersen motorsport. Var den jeg likte meg best i Jeg er jo ikke akuratt så tynn heller! så jeg synes ikke Sparco Sprint er noe for meg. Du er ikke så tynn og skal ha sparco evo 2, hva er jeg da når jeg har sparco evo 2 pluss???? Det vet jeg ikke Men etter min mening så er det ikke vits å kjøpe en sparco sprint stol, bare fordi den er billig! Jeg evo2 er ganske "dyr" iforhold til andre billig stoler, men har testet den, sitter godt i den, samt jeg får plass Ser ikke vitsen i å ha sprint om du ikke "får plass" for da blir man jo litt "nervøs" på banen, blir redd for å ha stor fart i svingene feks, fordi det blir ubehagelig, så da er jo hele pointe med bøttestol bortevekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå