hihovda Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Hei har en 520 som har begynt å syke seg fælt på elektronikken. Her om dagen begynte speedometeret/bensinmåler ++ å svikte inn imellom. Så gikk lysene til instrumentene. Heller ikke fungerer varmeapparatet skikkelig og veksler mellom varmt og kaldt. Det har til og med skjedd flere ganger at den har gitt gass av seg selv (og dette er en manuell) Kunne fortsatt med flere slike symptom... Noen som har noen ide om hva dette kan være? vh håk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorntg Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Hadde en e34 med lignende problemer, speedometer- og turteller nåler føk opp og ned i hytt og pine, og om jeg ikke koplet fra batteriet da bilen skulle stå parkert en stund, var det tomt... (Dog var kjørecomputeren OK hele tiden). Hadde bilen inn og ut av verksted flere ganger og virket ca en ukes tid etter hver gang. Løsningen på det hele var at jeg kjøpte et nytt indstrumentpanel fra en høgger, og siden har bilen vært OK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Første bud er vel å sjekke/bytte batteri. Hjelper ikke det så kan det være det elektriske bakstykket på tenningslåsen, men du har noen symptomer som jeg ikke har hørt om ifm. den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Har hatt det samme på min,typiske feil ved defekt eller dårlig batteri,fortsetter problemet med nytt fullladet batteri så er det nok tenningslåsens underdel som nevt over.(på min var det batteriet som hadde 2 defekte celler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Kobler ASC/ABS inn og ut i tillegg til speedometernål/bensinmåler hopper? Kan da være en ABS føler som er dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 forbruksmåler eller tankmåler som hopper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hihovda Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Hei og takk for svar. Både forbruksnåla. og tankmåler syker seg. Skal få sjekket batteriet da det vært problem med dette før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå