Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg testa dette, var stoor forskjell i responsen!

han mente dette skulle være for de fleste bmwer E36 E39 osv, alle som har elektronisk pedal:)

et kjempe produkt jeg kjøpte fra M-style i uk:)

Skrevet

han mente dette skulle være for de fleste bmwer E36 E39 osv, alle som har elektronisk pedal:)

Ingen E36 som har elektrisk pedal iallefall.. Usikker på E39, men tror verken denne eller E46 har elektronisk gass. E46 m3 Smg har elektronisk gass...

Skrevet

Ingen E36 som har elektrisk pedal iallefall.. Usikker på E39, men tror verken denne eller E46 har elektronisk gass. E46 m3 Smg har elektronisk gass...

Unnskyld meg, men jeg har elektrisk gass på min Touring... Så du skal ikke komme her og komme her altså! ;)

Skrevet
Unnskyld meg, men jeg har elektrisk gass på min Touring... Så du skal ikke komme her og komme her altså! ;)

Javell? Byggd om da eller ettersom dette ikke er levert orginalt på e36? :)

Alle E46/e39 med M54 har ihvertfall elektrisk gasspedal.

Skrevet

og det er du sikker på ? såfall ettermontert :mrgreen:

Skrevet

Hva slags motor sitter det i 320 en din? :shock:

Skrevet

Er dette noe av det samme?

http://www.schmiedmann.no/powped/produk ... ummer.aspx

Ændringen af de signaler, der overføres fra den elektroniske speeder til motorens styreenhed resulterer i et langt mere sporty layout af speeder / styreenhed set-up´et.

Som et resultat af dette, er svartiden reduceret betydeligt, og din BMW motor har en mærkbar mere direkte kontakt til speederen. Dette fører til en forbedring af speeder-responsen og giver indtryk af mere sportslige præstationer – uden at der egentligt er tale om en målbar effektforøgelse af HK/NM.

Systemet virker stort set på samme måde som fx den original monterede –SPORT-knap- på fx BMW Z4, dog har det flg. indstillinger – hvor Z4 knappen kun har ON/OFF:

• City mode

• Sport mode

• Normal

Det er desuden muligt at fin-justere potentiometeret i modulet iflg. den vedlagte vejledning.

Montering af PowerPedal modulet er nemt/hurtigt og billigt!

Modulet bliver monteret mellem speederen og motor-styreenheden ved hjælp af originale multistik.

Diagnose funktioner og motorstyringssystemets indstillinger bibeholdes fuldt ud.

Produkt egenskaber:

• Plug-and-play

• Let montering / demontering med originale multistik

• Kan problemfrit og hurtigt afinstalleres, og evt. tages med til næste BMW.

• Passer på alle BMW modeller med elektronisk gasspjæld.

• Reducerer speeder-respons tiden ved at fremskynde kommandoer.

• Din BMW virker kvikkere og hurtigere (uden at der er sket en målbar effektforøgelse i HK/NM – systemet fungerer på samme måde som fx den original monterede –SPORT knap- i Z4 modellerne).

• 14 dages fuld returret- fuld tilfredshed eller alle pengene retur! (naturligvis forudsat at sættet returneres i intakt tilstand i intakt emballage)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...