LianLi Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Som i topic, finnes vanligvis i e46 m3 diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Jeg skal bytte i min, så får det da tilsalgs. Har du noen som har super peil på å bytte og shimse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Inntrisert ja, når er de til salgs ca tror du? God stand? Skal forhøre meg i trondheimsområde om det er noen som har god peiling, vet du om noe? Skal bytte utvekslinga i diffen i min e36m3, samt kansje oppgradere diffbremsa litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Det er i bra stand ja. Den diffen har godt 35 000 km. Skal høre med en som skal gjøre jobben, når han har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Det høres bra ut. Hva hadde du tengt deg i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Det høres bra ut. Hva hadde du tengt deg i pris? Du for komme med et bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 1000,- + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 1000,- + frakt Ja, er vel greit det. Skal høre i løpet av uka, når vi skal mekke dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Sier vi det sån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå