stiane28 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 E28 er et fantastisk karosseri!! Grattis! takk for den. har da prøvd å ringt en kar i sør trøndelag ang. ombygging til 3,5 men fikk ikke svar hos han. så får se hva det blir til etterhvert.. men prøver å få lagt ut flere bilder, men det vil ikke fungere.. står bare error :/
stiane28 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 vurderer å sende bilen til full sandblåsing, noen som har noen formening om den saken? hvor det er best og om det er nødvendig ?
Markus E30 Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Fikk beskjed om at ABS ikke var nødvendig for å få bilen min godkjent som 535i Litt ot.. Vet du/dere om det er mulig å få godkjent 518 som 535 f.eks? Sorry for ot..
stiane28 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Fikk beskjed om at ABS ikke var nødvendig for å få bilen min godkjent som 535i Litt ot.. Vet du/dere om det er mulig å få godkjent 518 som 535 f.eks? Sorry for ot.. hehe det er visst mulig å få godkjennt 518 som 535,. såg en tilsalgs for en liten stund tilbake, men er ikke sikkert det går ann nå lengre.. men tror det skal være mulig etter det jeg har hørt
ww2 Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 vurderer å sende bilen til full sandblåsing, noen som har noen formening om den saken? hvor det er best og om det er nødvendig ? Kjekt at folk fikser gode gamle bmw`er,bilen ser ut som et bra utgangspunkt Husk og ikke sandblåse store flater på karosseriet,sånn som hele dører,skjermer,tak osv gjør du de blir det bølgeblikk ut av det pga varmgang.
Kjakan Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Angåande sanblåsing so ville ej kunn tatt under bilen og kansje motorrom. kan selfølgelig ta små ting ellers på karroseri, men ikkje store flater som ww2 sier. Ellers stå på og få eit bra eksemplar ut av bilen ! Holder på med de samme! E28 er eit rått karroseri me masse potensiale
stiane28 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Skrevet Januar 7, 2011 Angåande sanblåsing so ville ej kunn tatt under bilen og kansje motorrom. kan selfølgelig ta små ting ellers på karroseri, men ikkje store flater som ww2 sier.Ellers stå på og få eit bra eksemplar ut av bilen ! Holder på med de samme! E28 er eit rått karroseri me masse potensiale åkei da blir det under, motorrom og litt innvendig bare da ja helt enig me at e28 e eit rått karroseri me masse potensiale
Markus E30 Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 hehe det er visst mulig å få godkjennt 518 som 535,. såg en tilsalgs for en liten stund tilbake, men er ikke sikkert det går ann nå lengre.. men tror det skal være mulig etter det jeg har hørt Okey, takk for svar
Magnum 310 Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Blir nok bra dette Bare sånn til informasjon, bilen har nok ikke gått hele livet i trøndelag.. Bilde nr 2 på førstesida er tatt i møre og romsdal, sula. Hvem kjøpte du bilen av?
H_Vatn Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Blir nok bra dette Bare sånn til informasjon, bilen har nok ikke gått hele livet i trøndelag.. Bilde nr 2 på førstesida er tatt i møre og romsdal, sula. Hvem kjøpte du bilen av? tror stian eide denne da det bildet ble tatt;) han gikk vel skole ikke så langt unna der:P og bilen var helt orginal når han kjøpte den tror jeg;)
stiane28 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Skrevet Januar 7, 2011 Blir nok bra dette Bare sånn til informasjon, bilen har nok ikke gått hele livet i trøndelag.. Bilde nr 2 på førstesida er tatt i møre og romsdal, sula. Hvem kjøpte du bilen av? håper dette blir bra ja alle bilda er tatt i mitt eie av bilen bodde på sula i et halvt år bare så det er sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå