Pes Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Startet å pusse opp denna, men har ikke tid lenger... motor er komplett... kjøpte faktisk en her på forumet. bra felger og dekk.. interiør er pent bortsett fra framstolene. Selve karosseriet har vært rullemalt svart, vi har pusset ned noe og sparklet igjen noe, men det er MYE jobb her altså Ser litt kald ut i om dagen, men det får heller være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Mye vil du ha for den a Peri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav93 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 har du grøftelys du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 bilder og prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 skulle hatt motoren til varmeapparatet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 bilder kommer snart. Aner ikke hva jeg kan ta for den, tenkte jeg skulle ta i mot noen bud. får jeg litt for karosseriet så selger jeg det, men vil helst ha et bud på alt sammen. Ja Tom Marius du har jo sett i bilen så du vet jo forsåvidt åssen den ser ut og hvor mye som må gjøres. det er sommer og vinterfelger. Bildene kommer i morgen.... har ikke rukket det i dag. (fyllesjuk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 grøftelys har jeg dessverre ikke. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav93 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 har du kulo te sveive på takluko ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 har du noe av det som er i signaturen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 har du noe av det som er i signaturen min? Mulig jeg har Den til takluka, men jeg skal se om jeg får noen bud på hele bilen før jeg begynner å plukke ned smådeler. trenger ikke en delebil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 da har jeg fått lagt ut noen bilder. kommer flere snart, bare jeg finner dem fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Kan gi deg 2000,- for karoseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 5 for hel bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 hvor er mysen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå