Pes Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 rogeren: bud er notert Bd racing: også notert jeg vil helst selge hele i ett, men tror det er mer penger i å selge den i deler.
Pes Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 her er mysen: http://kart.gulesider.no/m/ItCPL
Pes Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Sorry folkens, mista nettop muligheten til skru fra hverandre denna. I og med at det er kaldt og jævelig ute nå så gjør jeg heller ikke det. Så da står jeg igjen med bilen hel og håper på noen bud på hele bilen.
Pes Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 1500kr er avtale. men da får du KUN karosseriet også.
GT1 Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 kan du svare på PM jeg sendte deg for en stund siden? Gjelder 2din dvd tìl bil jeg har kjøpt av deg.
Pes Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Ikke solgt, men revurdert om jeg skal selge den eller ikke... Saken er jo den at vi har kjøpt motor til denna, men bare ikke fått oss tid til å sette den inn... men jeg tar gjerne i mot bud, så lenge det er seriøse bud. Bilen er BTW GODKJENT senket.
Tom Marius Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hvis du fortsatt skal selge den Peri, så tar jeg den med en gang jeg kommer hjem til Norge igjen Send meg en pm når du har lest innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå