NBCustom Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Ja folkens, etter litt gåshud etter Robby Gordons podiumhopp og burn outer på startgaten med Hummeren, så fikk jeg rota meg inn her for å lage en tråd om årets meget spennende dakar-rally. Hva forventer/mener dere om Pål Anders Ullevålseters muligheter i rallyet? I bilklassen, hvordan vil BMW hevde seg mot VW og Hummeren til Gordon? Prat i vei! Bedre sendinger på eurosport enn tv2 for å nevne det. Eurosport stiller med to 4x4 vw for å filme liven fra strekningene i år
RaymondJ Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Klokkeslett på sendingene? Dakar er konge, fulgt med siden jeg var liten!
Mr.Silver Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Klokkeslett på sendingene? Dakar er konge, fulgt med siden jeg var liten! Hvis du er så ivrig på Dakar så klarer du vell å gå inn på www.eurosport.no å se? http://tv.eurosport.no/tvschedule.shtml
RaymondJ Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Og som VANLIG så stemmer aldrig programtidene på Eurosport. STå at det skal være sending nå 20:15, men neida... TV2 har jeg ikke funnet tider på?
NBCustom Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Pål Anders Ullevålseter avsluttet dagen som 29 mann etter problemer med GPS-systemet, men tapte ikke så mye tid heldigvis. -i bilklassen var det ingen overraskelser, dagens rally-etappe var som skapt for Sainz, men Peterhansel var overraskende rask i dag, kun 1 min og 30 sek bak på 23 mil lang etappe, det er ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå