Lars-Nord Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 De bilene vi skal kaste rundt i snøen er såpass fulle av sjarm og skjønnhetsfeil at den ulovlige snart-veteranen din hadde følt seg utafor... Den føler seg utafor samme hor den kommer. Men nå dukket Morty opp igjen med gode nyheter til alle oss andre som ikke vet. Ærlig talt. Jeg vet ikke. og blir ikke noe klokere av dette. joda det blir du. men du skjønner jo ikke! den er veteran idag.. eller igår... Takk morty. Jeg stoler på deg, men ikke på toll og tull AS. Men det skjer ikke noe før mandag uannsett når den er veteran. Ikke skal den på veien heller før det er bart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 da blir jo uansett morgendagen uaktuell,siden det er for biler som tåler å kjøres i snø og drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 http://www.anonymealkoholikere.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg er jo ikke anonym. Sitter jo her på ett offentlig forum å drikker. Bare se det for dere. I fremtiden blir julebordene holdt hjemme med litt fjorland og en flaske akkevit. Alt skjer over nettet. Eneste vi får av utroskap er det du finner på nettet også. Blir bra det. Godt vi har våre bmwtreff å se frem til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Fra amcar: 30-årsimport/import av bevaringsverdig motorvogn fra USA Biler som er 30 år eller eldre kan importeres fra 1. januar i det året årsmodellen fyller 30 år. Ved fortolling (importtidspunktet) må det betales 25% mva. på summen av frakt og kjøpesum for bilen. På registreringstidspunktet må den faste engangsavgiften på kr 3.386,- og vrakpant på kr 1300,- betales. Dette er jo bra. Selv om jeg her luktet på flaska i kveld. Dette kommer fra det eminente www.bmwccn.no forumet der de har greie på ting. Men er ett innlegg fra en av våre brukere her inne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 323'n har alt for lav km for å bli klassifisert som veteranbil. I tillegg til 30.års regelen må du også tillegge 200.000km regelen for å å den registret som veteranbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Fuck Det er det dummeste jeg har hørt i kveld. Men du har sikkert rett. Not. jeg lar meg ikke lure så lett, men det var nesten ett bra forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Fuck Det er det dummeste jeg har hørt i kveld. Men du har sikkert rett.Not. jeg lar meg ikke lure så lett, men det var nesten ett bra forsøk. haha... Var verdt ett forsøk da. Sånn siden du (vi) har noen brune "innabords". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Egentlig så enkelt som er det en 80 modell. Er den veteran fra i dag( eller i går) eller har den vært det ett år allerede? Noen her må jo ha en 80 modell? Som er gått under 200.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 hva ere du driver med nå? 80 mod var veteran i 2010 eru så full att du fortsatt ikke har skjønt eller innsett av e21'n er veteran i går ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 For godt til å være sant. Vil bare være helt sikker. Ikke så full enda.... Og det er ikke drikking. Det er smertelindring som er fokus i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 sikker kan du være.. fordi det er sånn det er.. smertelindring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 sikker kan du være.. fordi det er sånn det er..smertelindring? Ja han har fått vondt i kroppen av å sitte hjemme i stolen i påvente av at 323'n skal bli veteran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 hva om den ikke er vetteran før 1.1 2012 da? da har vell ryggen låst seg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå