Gå til innhold

Veteranbil????

Lars-Nord
 Share

Anbefalte innlegg

De bilene vi skal kaste rundt i snøen er såpass fulle av sjarm og skjønnhetsfeil at den ulovlige snart-veteranen din hadde følt seg utafor... :lol:

Den føler seg utafor samme hor den kommer. Men nå dukket Morty opp igjen med gode nyheter til alle oss andre som ikke vet. Ærlig talt. Jeg vet ikke. og blir ikke noe klokere av dette. :?:

joda det blir du. men du skjønner jo ikke! den er veteran idag.. eller igår...

Takk morty. Jeg stoler på deg, men ikke på toll og tull AS. Men det skjer ikke noe før mandag uannsett når den er veteran. Ikke skal den på veien heller før det er bart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg er jo ikke anonym. Sitter jo her på ett offentlig forum å drikker.

Bare se det for dere. I fremtiden blir julebordene holdt hjemme med litt fjorland og en flaske akkevit. Alt skjer over nettet. Eneste vi får av utroskap er det du finner på nettet også. Blir bra det.

Godt vi har våre bmwtreff å se frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra amcar:

30-årsimport/import av bevaringsverdig motorvogn fra USA

Biler som er 30 år eller eldre kan importeres fra 1. januar i det året årsmodellen fyller 30 år. Ved fortolling (importtidspunktet) må det betales 25% mva. på summen av frakt og kjøpesum for bilen. På registreringstidspunktet må den faste engangsavgiften på kr 3.386,- og vrakpant på kr 1300,- betales.

Dette er jo bra. Selv om jeg her luktet på flaska i kveld. Dette kommer fra det eminente www.bmwccn.no forumet der de har greie på ting.

Men er ett innlegg fra en av våre brukere her inne også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

323'n har alt for lav km for å bli klassifisert som veteranbil. I tillegg til 30.års regelen må du også tillegge 200.000km regelen for å å den registret som veteranbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck Det er det dummeste jeg har hørt i kveld. Men du har sikkert rett.

Not.

jeg lar meg ikke lure så lett, men det var nesten ett bra forsøk.

;-) haha... Var verdt ett forsøk da. :-) Sånn siden du (vi) har noen brune "innabords". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker kan du være.. fordi det er sånn det er..

smertelindring?

Ja han har fått vondt i kroppen av å sitte hjemme i stolen i påvente av at 323'n skal bli veteran. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...